Symantec mění logo

Nové logo známého výrobce má odkazovat jak na kvalitu a jednoduchost použití bezpečnostních aplikací Norton, tak i na jeho nedávnou akvizici společnosti VeriSign.


Staré (nahoře) a nové (dole) logo společnosti Symantec

Jeden z nejvýznamnějších světových poskytovatelů bezpečnostního software, americká společnost Symantec, představil novou verzi svého firemního loga. To má zdůraznit orientaci firmy na poskytování jednoduchého a bezpečného přistupování uživatelů informací odkudkoliv. Mimo to nové logo odkazuje na nedávno dokončenou akvizici společnosti VeriSign, jednoho z nejuznávanějších symbolů důvěry na světovém internetu. Předchozí logo společnost používala od roku 2000.

„Věříme, že symbol bezpečné volby Symantec bude v současném propojeném světě znamenat jistotu, stejně jako emblém Nike symbolizuje dobrou fyzickou kondici,“ řekla Carine Clark, chief marketing officer, společnost Symantec. „Nové logo odpovídá vizi společnosti Symantec: spojovat zabezpečení identity a zařízení, ochranu informací, kontext a relevanci a výhody vyplývající z využití cloudu, což jsou vše důležité prvky umožňující jistotu v propojeném světě.“

Americký výrobce Symantec je jedním z nejvýznamnějších světových výrobců bezpečnostních aplikací, a to jak v absolutním počtu uživatelů jeho produktů, tak i jejich tradičně vysokým hodnocením v nejrůznějších testech. Firma se v rámci svých činností zaměřuje jak na klienty z oblasti domácností a drobných podniků, kterým bezpečnostní řešení nabízí pod značkou Norton, tak i korporátní klientelu s tisíci pracovními stanicemi. V minulém finančním roce společnost dosáhla obratu 6,2 miliardy dolarů (necelých 110 miliard Kč), což meziročně představuje zhruba 4% nárůst. Firma sídlí ve městě Cupertino v americkém státě Kalifornia.

Exit mobile version