T-Mobile pronajme firmám vlastní reklamní prostor

Společnost T-Mobile vyhlásila výběrové řízení pro zájemce o reklamu na vlastních portálech a mobilních službách.

T-Mobile hodlá reklamní prostor prodat firmám, které jej budou moci nabídnout svým zákazníkům. Výběr partnerů a stanovení ceny pronájmu se uskuteční ve výběrovém řízení, jehož součástí je také elektronická aukce. Uzávěrka přihlášek je 28. března 2008. Přímí konkurenti se nemohou do výběrového řízení zapojit. Dohoda o pronájmu bude s případnými vybranými partnery uzavřena na 12 měsíců.

Mobilní operátor dosud reklamní prostor využíval hlavně pro propagaci vlastních služeb. Reklamní prostor zahrnuje proužky (bannery) na internetových portálech, mobilních portálech, ve vyhledávačích a v místech na mobilních portálech, které jsou určeny pro přístup ke službám třetích stran. Reklama se objeví na t-zones, t-music.cz a Stage.cz.

Mobilní reklamu začal již dříve nabízet také operátor Vodafone. Ten ji však poskytuje a prodává přímo firmám. Přestože je u nás mobilní reklama teprve na začátku, je pro operátory dalším zdrojem příjmu. V zahraničí jsou například běžné služby operátorů, které zákazníkům výměnou za poskytnutí údajů zobrazují přesně zacílenou reklamu. Například uživatel služby britské společnosti Blyk takto může získat 217 sms a 43 minut hovoru zdarma.

Exit mobile version