T-Mobile zprovoznil placenou infolinku pro klienty, kteří nechtějí čekat

Telekomunikační společnost T-Mobile zpoplatnila přednostní spojení do svého zákaznického centra. Uživatel předplacených služeb Twist bude moci využít expresní zákaznickou linku za poplatek 19 korun za jedno volání.

T-Mobile rozšiřuje služby pro uživatele předplacených karet Twist o možnost přednostního spojení s živým operátorem za poplatek. Pilotní provoz této nadstandardní služby bude zahájen tuto neděli 31. ledna a postupně by měla dostupná pro každého všechny Twist zákazníky. I nadále však pro všechny majitele Twist karet zůstává zachována možnost využít služeb zákaznického centra zcela zdarma.

„Ne každý má v oblibě hlasový automat, nebo se mu zdá doba čekání na operátora příliš dlouhá. A právě pro takové zákazníky jsme připravili Expresní zákaznickou linku,“ vysvětluje Martina Kemrová, tisková mluvčí společnosti T-Mobile, a upřesňuje: „Neznamená to však, že bychom zpoplatňovali zákaznickou linku – všechny služby jsou i nadále zdarma a zákazník má možnost volby, zda chce být přednostně spojen či nikoliv.“

Každý Twisťák tak při zavolání na Zákaznické centrum T-Mobile (telefonní číslo 4603) dostane na výběr, zda chce přednostně spojit s živým operátorem, nebo zda vyřídí svůj požadavek s hlasovým automatem či později s operátorem. Pokud se rozhodne pro první variantu, bude co nejdříve obsloužen a využití Expresní zákaznické linky jej přijde na 19 korun včetně DPH za hovor. T-Mobile garantuje přepojení na operátora do 20 sekund. V případě, že by byla doba delší, poplatek mu nebude účtován.

Služba bude v testovacím provozu od 31. ledna pro vybranou skupinu zákazníků a během několika následujících týdnů si ji budou moci vyzkoušet všichni z téměř tří milionů uživatelů Twist karet.

Exit mobile version