O2 představuje mobilní reklamu na novém webu

Společnost Telefónica O2 představila své portfolio produktů mobilní reklamy O2 Media, a to na novém webu.

Nabídka zahrnuje několik reklamních formátů – bannery na stránkách mobilního portálu O2, rozesílání hromadných SMS a MMS či netradiční formu v podobě služby Platí to Kvído. Inzerenti mají možnost zacílit více než pět milionů zákazníků portfolia služeb O2.

O2 uvedla, že díky novým internetovým stránkám je společnost nyní schopna zadavatelům nabídnout pohromadě informace o dostupných formách mobilní reklamy u O2 včetně interaktivních ukázek konkrétních příkladů.

Tereza Hubičková, manažerka pro prodej mobilní reklamy společnosti Telefónica O2, řekla: „Prostřednictvím mediálních ploch mobilního marketingu je možné oslovit zákazníka téměř kdekoli a kdykoli. Inzerent může velmi dobře zacílit své reklamní sdělení a měřit efektivitu celé kampaně. Nápadité a cílené sdělení pak není vnímáno jako obtěžující, ale naopak se informace obvykle dostane přesně k těm, které zajímá.“

Exit mobile version