Telefónica O2 chce nalákat více lidí k Internetu v mobilu, nabízí levné Samsungy

Společnosti Telefónica O2 vadí, že 30 % uživatelů chytrých telefonů v její síti nemá předplacen žádný mobilní datový tarif, rozhodla se proto spustit několik nových marketingových kampaňí.

„Pro maximální využití možností chytrých telefonů již nestačí soustředit se pouze na cenu telefonu a datový tarif. Důležité je vysvětlit zákazníkům, jak chytré aplikace mohou ulehčit jejich život, vysvětluje smysl celé akce tiskový mluvčí společnosti Martin Žabka.

O2 spouští pod názvem „Už vím proč” kampaň, jejímž cílem je získat pro mobilní Internet právě oněch 30 % uživatelů chytrých telefonů, kteří jejich potenciálu díky absenci datových tarifů nijak nevyužívají. Realizace by měla zahrnovat edukaci a motivování zákazníků prostřednictvím Facebooku, Twitteru a portálu O2 Active, kde budou k dispozici nové mobilní aplikace, které si mohou uživatelé stáhnout a prostřednictvím Iternetu také využívat.

Kromě toho společnost připravila pro zákazníky tištěného průvodce aplikacemi a Internetem v mobilu, společně s Googlem spustila kampaň na mobilní aplikace vyhledávacího giganta („Už vím proč mít Internet v mobilu”) a nabídla za výrazně zvýhodněnou cenu své portfolio chytrých telefonů Samsung.

Zajímavé je, že se v této aktivitě střetávají dva trendy, za prvé snaha o maximalizaci zisků, tedy vytěžení zbývající klientely s chytrými telefony a za druhé další vytížení již tak dost zatížené 3G sítě, uvidíme jak se k tomuto problému společnost postaví. Ideální by pochopitelně byli noví zákazníci mobilních datových služeb, kteří Internet v mobilu z pohodlnosti stejně využívat nebudou, ale s tím asi O2 příliš kalkulovat nemůže.

Na závěr pád zajímavých dat. Meziročně se prodej chytrých telefonů v síti O2 zvýšil pětinásobně. Na celkovém prodeji mobilních telefonů se podílejí 80 %. Mobilní datové služby využívá celkem 1,2 milionů zákazníků O2, z toho Internet v notebooku 380 000 a Internet v mobilu 820 000 zákazníků. 70 % z nich si k chytrému telefonu pořídilo datový tarif. „Naše průzkumy potvrzují, že řada zákazníků stále neví, k čemu všemu mohou Internet v mobilu využívat. Rozhodli jsme se proto představit jim a názorně ukázat, co chytré telefony umí a jakým způsobem jim usnadní život. V komunikaci jsme se spojili se dvěma silnými partnery – společnostmi Google a Samsung,” říká Jiří Dvorjančanský, marketingový ředitel společnosti Telefónica.

Nabídka telefonů Samsung

Samsung
S5570 Galaxy Mini

Samsung
s5830 Galaxy Ace

Samsung
i9023 Nexus S

Samsung
i9000 Galaxy S II

495

s
tarify O2 NEON S a O2 Internet v mobilu Start

1
995 Kč

s
tarify O2 NEON M a O2 Internet v mobilu Start

2
995 Kč

s
tarify O2 NEON L+ a O2 Internet v mobilu

5 995

s
tarify O2 NEON L+ a O2 Internet v mobilu

Exit mobile version