Tesco hodlá zavést internetový prodej v Česku, Polsku a Číně

Britská společnost Tesco, globálně třetí největší maloobchodní řetězec, hodlá uvést do provozu internetové obchody v České republice, Polsku a Číně.


Internetový obchod Tesco v ČR

O záměru expanze maloobchodní skupiny v online světě informoval v rozhovoru pro list Financial Times budoucí ředitel firmy Philip Clarke. Clarke se má své nové funkce ujmout příští rok v březnu, kdy funkci opustí současný ředitel Terry Leahy.

Ten sdělil, že Tesco plánuje spustit nákupy přes internet nejprve v Polsku, pak by měla následovat Česká republika a také Čína. Tesco je třetí největší maloobchodní firma na světě.

Philip Clarke dále sdělil, že jeho přáním do budoucna je rozšířit internetový obchod po celém světě.

Jednou z hnacích sil pro expanzi aktivit Tesca prostředníctvím nákupů na internetu je stále rostoucí popularita tohoto způsobu nakupování u zákazníků. A toho chce Tesco využít.

V Česku chce firma podle mluvčí Tesco Stores ČR internetový obchod zkušebně spustit příští rok. O plánech pro český trh informovala média mluvčí Tesco Stores ČR Eva Karasová. Podle ní hodlá firma internetový obchod spustit příští rok, kdy jej bude testovat ve vybrané lokalitě. Základ nabídky mají tvořit čerstvé, mrazené a trvanlivé potraviny a drogistické zboží.

Tesco má v celém světě přes 470 000 zaměstnanců. Maloobchodní řetězec se realizuje na 14 trzích, včetně České republiky a Slovenska.

Společnost Tesco v tuto chvíli v České republice provozuje 68 hypermarketů, 41 supermarketů, 25 prodejen Tesco Expres, šest obchodních domů a 18 čerpacích stanic.

Exit mobile version