Algotech získal Cenu za bankovní technologii

Algotech, přední dodavatel řešení kontaktních center ve střední a východní Evropě (CEE), získal prestižní „Cenu za bankovní technologii“, která je každoročně udílena v rámci konference Technobank v srbském Bělehradu.

Algotech, vůbec první regionální dodavatel řešení kontaktních center ve střední a východní Evropě, získal počátkem dubna na konferenci Technobank 2008 „Cenu za bankovní technologii“ za prezentaci řešení vícekanálového kontaktního centra pro banky.

Mezi výhody Algotechem představeného řešení pro banky, pojišťovny a další finanční instituce patří vyšší úroveň služeb, rentabilita, celková efektivita prodeje prostřednictvím více různých komunikačních kanálů (hlas, e-mail, web, chat) a také účinnější vymáhání pohledávek. Základem tohoto vítězného řešení vícekanálového (multimediálního) kontaktního centra je Avaya Interaction Center, Avaya Media Server S8710 a Media Gateway G650, které společně naplňují potřeby bankovního telefonního a kontaktního centra.

„Ocenění z Technobank 2008 je dalším dokladem kvality našich řešení kontaktních center pro jakoukoliv oblast podnikání. Četných úspěchů v rámci celého regionu střední a východní Evropy jsme dosáhli s technologiemi Avaya, na základě čehož jsme také vůbec jako první získali status Avaya Gold Business Partner v regionu CEE pro fiskální rok 2008 společnosti Avaya. Každoročním oceněním Best Avaya Business Partner v České republice a na Slovensku již od roku 2003 své kvality stvrzujeme,“ komentuje úspěchy Karel Dobiáš, Country Manager Algotechu Česká republika a Slovensko.

„I když Algotech získal již řadu ocenění, je to poprvé, co byl uznán za nejlepšího poskytovatele technologických řešení pro banky, pojišťovny a další finanční instituce, a to dělá z této ceny mimořádný přírůstek do naší sbírky,“ řekl pan Aleksandar Bakoč, generální ředitel Algotech Serbia.

Exit mobile version