Casablanca INT překonala hranici 100 milionů korun

Casablanca INT

Ryze český poskytovatel internetových, datových a hlasových služeb, společnost Casablanca INT, dosáhla za loňský rok obratu ve výši 104,8 milionů korun. Na podzim roku 2007 avizovala firma prostřednictvím médií svůj předpoklad nárůstu na 97 milionů, přičemž v předchozím období již meziroční obrat této společnosti vzrostl na 76,4 milionů korun.

Přední české společnosti na trhu informačních a telekomunikačních služeb roste obrat stabilně již od roku 2003. Do roku 2006 činil nárůst v průměru 12 procent, přičemž za rok 2007 zaznamenala společnost skok o 37 procent (konkrétně o 28,4 mil.korun) na již zmiňovaných 104,8 milionů.

K překonání hranice s magickou číslovkou 100 000 000 přispěly bezesporu loňské investice ve výši 30 ti milionů, které směřovaly do hlasových služeb a do oblasti tradičního server housingu, kdy Casablanca zmodernizovala a rozšířila prostory svých Telehouse center o kapacitu pro 74 racků na současných 1200 m2. Propagace a prodej nových služeb byly také podpořeny kompletní změnou korporátní identity firmy, a to komiksovou reminiscencí na oscarový film Casablanca z roku 1942, objevující se nyní na všech prostředcích firemní komunikace – od vizitek, polepů aut, tiskových materiálů přes venkovní reklamu až po web a nový hlasový portál společnosti.

„Jsme rádi, že můžeme v těchto dnech, kdy oficiálně oznamujeme dosažených hospodářských výsledků za uplynulé období, konstatovat, že strategie všech loňských investic se ukázala jako správná volba a cesta dobrým směrem. Skutečnost, že stanovený cíl týkající se tržeb za rok 2007 se nám podařilo nejen dosáhnout, ale i překročit, je hnacím motorem pro naše další aktivity a rozhodnutí plánovaná na rok 2008. Svůj podíl na tomto nemalém úspěchu má každý z našich zaměstnanců, a proto jim i touto cestou patří poděkování za jejich každodenní práci,“ komentoval výsledky Martin Kanda, ředitel společnosti Casablanca INT.

Stabilním pilířem v portfoliu produktů a služeb společnosti Casablanca INT je oblast housingových služeb. Strategie zaměřená na jejich rozvoj se v minulosti již několikrát vyplatila, naposledy při podzimním otevření nových prostor Telehouse centra, kdy z celkové kapacity 74 racků byla více než polovina vyprodána ještě před samotným otevřením a zbytek byl zaplněn do jednoho měsíce po něm. Casablancy se tak nedotklo ani lednové zvýšení cen služby ServerHousing, ke kterému musela přistoupit v souvislosti s celostátním zvyšováním cen energie a dalších vstupů. Nicméně investice do tohoto segmentu pokračují.

„Na přelomu února a března byl uveden do ostrého provozu nový motorgenerátor PROGEN PP550SS s kapotáží SuperSilent, která zajišťuje maximální odhlučnění, o rozměrech 5105x1840x2785 mm a váze 6250 kg bez paliva. Spuštěním tohoto zařízení s kapacitou 550 kVA do provozu byla zhruba dvojnásobně navýšena kapacita zálohovaného napájení Casablanca Telehouse Centra. V současné době je motorgenerátor ve špičce zatížen na 50% svého objemu“, doplňuje technický ředitel společnosti Lubomír Pinkava.

„Naše společnost se neustále vyvíjí a roste, a tak máme zájem na zlepšování a realizaci nových možností, které přinesou výhody zejména našim zákazníkům. Proto jsme se mimo jiné rozhodli pro kompletní certifikaci ISO 9001:2000“, uvádí Martin Kanda. Certifikát byl udělen jako osvědčení o systému zajišťování kvality v organizaci v souladu s ISO 9001:2000, pro obor činnosti: poskytování serverhousingu, IT konektivity, připojení k Internetu, hlasových, datových služeb a správy sítí LAN; návrh a vývoj informačních systémů.

Casablanca věří, že všechny tyto skutečnosti přispějí k trvalému programu zkvalitňování péče o zákazníky, který se snaží společnost každodenně naplňovat, a přenesou ji opět o příčku výše v pomyslném žebříčku českých telekomunikačních společností.

O společnosti Casablanca INT

Společnost Casablanca INT je předním poskytovatelem internetových, datových a hlasových služeb. V současné době patří do nejsilnější pětky dodavatelů telekomunikačních služeb na českém trhu. Celá skupina Casablanca má v současnosti více než 50 kmenových zaměstnanců.

Firma i její služby využívají nejmodernějších technologií (Cisco Systems, Huawei a LBR /Linux Based Routers/). Hlavní konektivita do sítě Internet je 20 GB v rámci uzlu NIX.CZ a 10+2 GB pro zahraniční provoz. Casablanca jako LIR (Local Internet Register) disponuje vlastním adresním prostorem ve verzi IPv4 a IPv6. Společnost má uzavřeny peeringové smlouvy se všemi členy NIX.CZ a dalšími významnými IT společnostmi na trhu, což jejím zákazníkům umožňuje snadnější přístup do ostatních sítí.

Celková plocha Telehouse Centra Casablanca INT určeného službě ServerHousing v současnosti přesahuje 1200 m2.

Mezi několik tisíc stávajících klientů společnosti patří renomované firmy z oblasti obchodu, průmyslu, finanční sféry, reklamy a marketingu a také z oblasti státní správy, školství a zdravotnictví.

Více informací o společnosti naleznete na www.casablanca.cz.

Exit mobile version