Cleverlance dodala společnosti Essox unikátní řešení CRM včetně modernizovaného kontaktního centra

Cleverlance Enterprise Solutions implementovala pro společnost Essox, zaměřující se na leasing a spotřebitelské úvěry, aplikaci pro práci s jejími zákazníky postavené na platformě Microsoft Dynamics CRM, jejíž integrovanou součástí je řešení OpenMinder od subdodavatele společnosti OpenOne. Výsledkem celého projektu je unikátní celopodnikové integrované řešení, které má jednotný pohled na zákazníka a podporuje celou zákaznickou agendu počínaje sjednáním leasingu či spotřebitelského úvěru až po případné vymáhání pohledávek z jednotného prostředí.

Pod vedením společnosti Cleverlance realizovali specialisté Cleverlance, Microsoftu a OpenOne projekt CRM v rekordně krátkém čase 5 měsíců. Díky vzájemné spolupráci všech zúčastněných včetně součinnosti zaměstnanců Essoxu vznikla unikátní aplikace umožňující centrální správu všech zákazníků. Cleverlance celý projekt nejen vedla, ale její přední SW architekti, ve spolupráci s architekty společnosti Microsoft, navrhli čistou architekturu celkového řešení a vývojáři Cleverlance provedli i vlastní integraci modulu kontaktního centra.

Přínosy nové aplikace CRM ocenili zástupci Essoxu Kateřina Kolafová a Tomáš Klíma takto: „Vzhledem k očekávanému nárůstu klientů jsme se museli poohlédnout po aplikaci, která by plně nahradila naši stávající a přitom nám přinesla zlepšení komfortu obsluhy našich zákazníků, zvýšila produktivitu práce a umožnila jednotný pohled na zákazníka napříč celou firmou v průběhu celého životního cyklu jeho kontraktu. Implementací integrovaného řešení MS Dynamics CRM a OpenMinder jsme tento cíl naplnili a vytvořili si prostor pro další rozvoj v této oblasti. Spolupráce se specialisty Cleverlance, Microsoft a OpenOne nám umožnila ve velmi krátkém čase a přitom v potřebné kvalitě implementovat řešení, které bylo velmi dobře přijato našimi uživateli, a věříme, že povede k i vyšší spokojenosti našich zákazníků a partnerů. Pro úspěch projektu bylo důležité i to, že se nejednalo o dodávku tří dodavatelů pro zadavatele, ale o velmi dobrou spolupráci jednoho projektového týmu sestaveného ze zástupců všech čtyřech firem“.

„Jsem rád, že jsme uspěli v tak silné konkurenci na dodávku systému pro řízení vztahu se zákazníky a zároveň mne velmi těší, že se nám podařilo v tak krátké době tuto aplikaci úspěšně dodat a nasadit do produkce. Věřím, že tento integrovaný systém pomůže Essoxu nejen zrychlit vyřizování zákaznických požadavků, ale zvýšit úspěšnost při nabídce celého portfolia jejích produktů, včetně zvýšení úspěšnosti při práci s neplatiči při vymáhání pohledávek,“ doplňuje k celému projektu Richard Stehlík, Business Development Manager společnosti Cleverlance.

O Cleverlance Enterprise Solutions a.s.

Cleverlance je nejrychleji rostoucí český dodavatel IT konzultačních služeb a komplexních SW řešení pro finanční a telekomunikační segment. Na konci roku 2007 získala Cleverlance formou akvizice společnost AEC a rozšířila tak své služby o oblast bezpečnosti informačních systémů. Cílem Cleverlance je podpora obchodních procesů zákazníků efektivní implementací SW řešení pro podporu nových obchodních požadavků.

Tým Cleverlance tvoří přes 500 specialistů. V roce 2007 dosáhla Cleverlance nárůstu meziročního obratu o 30 %. Podle žebříčku „Technology Fast 50“ sestaveném společností Deloitte v roce 2007 se Cleverlance stala druhou nejrychleji rostoucí českou IT firmou ve střední Evropě. Více informací o společnosti najdete na adrese: www.cleverlance.cz.

Více informací o Cleverlance Education Center naleznete zde: http://www.cleverlance.cz/cz/Skoleni/.

Informace o dceřiné společnosti TrustPort naleznete zde: www.trustport.cz

Exit mobile version