Richard Sláma se stal manažerem PR a komunikace ve společnosti ecommerce.cz, a. s.

Richard Sláma, nový manažerem PR a komunikace společnosti ecommerce.cz, a. s., bude ze své pozice zodpovědný za řízení veškerých komunikačních aktivit firmy. Jedním z jeho hlavních úkolů je vytvoření celkové komunikační strategie společnosti.

Richard Sláma v letech 2001 až 2006 působil ve společnosti Computer Press. Zde prošel několika funkcemi a následně více než dva roky rok zastával pozici šéfredaktora časopisu Computer a poté časopisu Jak na počítač. Je zkušený profesionál, který zná svět médií z obou stran, jak z pohledu zákazníka, tak pohledu redakcí samotných. Právě toto bude jednou z velkých výhod při navazování vztahu s novináři a komunikaci s nimi.

„Komunikace – ať už interní, ale hlavně externí a také samotné PR – byla u nás dlouhou dobu zanedbávanou oblastí. Firma v posledních letech významně roste a z malé lokální společnosti se stal software house s více než 80 vývojáři a obratem v řádech stovek milionů korun. Čím dál více jsme cítili, že je nutné najít zkušeného profesionála, který se chopí všech komunikačních aktivit a bude hrát významnou roli při dalším růstu společnosti. Jsem moc rád, že Richard přijal naši nabídku, protože svými zkušenostmi a přístupem přesně odpovídal profilu člověka, kterého jsme více než tři čtvrtě roku hledali“, řekl Radek Sedlář, předseda představenstva společnosti ecommerce.cz, a. s.

„Firma ecommerce.cz má za sebou velké a významné projekty, o kterých se v souvislosti s ecommerce.cz zatím bohužel moc neví. S ohledem na její vývoj a růst jsem přesvědčen, že před sebou máme velkou budoucnost. Těším se a jsem rád, že se mohu podílet na budování silného jména a pozice, kterou si ecommerce.cz zaslouží. Navíc práce v tak příjemné, otevřené a přátelské atmosféře a prostředí je radostí.“ dodal Richard Sláma.

Richard Sláma je ženatý, zatím bezdětný, ale v nejbližších dnech očekává narození prvního potomka. Zajímá se o média, moderní technologie, aktivně se věnuje sportu a turistice. Ve volných chvílích sleduje dění na hudební scéně a zajímá se o kulturu a umění.

O společnosti ecommerce.cz, a. s.

Společnost ecommerce.cz, a. s. je profesionální, dynamicky rostoucí česká IT firma zaměřená na vývoj rozsáhlých a náročných zákaznických řešení a aplikací. Na trhu informačních technologií a služeb působí již 7 let. Pro své zákazníky vytváří unikátní systémy, které jim pomáhají v podnikání, snižují náklady a zvyšují efektivitu práce a konkurenceschopnost. Dnes firma zaměstnává přes sto zkušených specialistů, schopných realizovat rozsáhlé projekty na platformě Microsoft i Java.

Mezi klienty patří významné české a zahraniční společnosti, které pokrývají prakticky všechna odvětví ekonomiky, od finančních institucí, přes výrobní, průmyslové a telekomunikační firmy, společnosti podnikající v oblasti služeb až po organizace státní správy.

K významným zákazníkům se řadí například SAZKA, a.s., ČEZ, E.ON, ČEPS, Telefónica O2 Czech Republic, a.s., GTS Novera, Narex Česká Lípa, Skanska, Škoda Auto, Televize Prima, Tipos národná loteriová spoločnosť, Ministerstvo zahraničních věcí, Státní zemědělská a potravinářská inspekce, Technická univerzita Liberec, Live.cz, Atlas.cz, AstraZeneca, MaximumASP a mnoho dalších.

Exit mobile version