HP a Jake Burton nabízejí malým a středním podnikatelům zkušenosti, jak vybudovat značku

Společnost Hewlett-Packard dnes zahájila druhou fázi své integrované globální marketingové kampaně s názvem „What do you have to say?“ („Co můžete říci?“) v regionu EMEA (Evropa, Střední Východ a Afrika) Toto je další krok ke vtažení zákazníků do revoluce jménem Print 2.0. V čele se zakladatelem a provozovatelem firmy Burton Snowboards Jake Burtonem je kampaň zaměřená na menší a střední podnikatele (SBS) s cílem poskytnout jim inspirativní myšlenky i prostředky k vybudování jména a značky.

Jake Burton a jeho výkonný tým s nimi sdílejí své podnikatelské zkušenosti a odborné znalosti na webové stránce www.hp.cz/burton. Menší a střední podnikatelé tak mají přístup jak k obsahu, tak i k tiskovým nástrojům, které jim pomohou rozvíjet jejich byznys, a mohou se také dozvědět, jak jim mohou být informační technologie prospěšné.

Návštěvníci stránek se mohou naučit, jak Jake Burton dovedl své podnikání od základní myšlenky až ke světoznámé značce, a základní principy a technologie, které provázely jeho cestu mezi nejznámější výrobce snowboardů. Senior vice president pro globální marketing Burtonu Bryan Johnston vysvětluje, jak tiskové a profesionální marketingové materiály napomohly k rozvoji značky Burton, IT ředitelka Kelly Sheridan objasňuje roli informačních technologií a tisku, kterou hrály v rozvoji a růstu Burtonu.

„Burton Snowboards je fantastický příběh úspěchu, úskalí a triumfů, které Jake a jeho tým zažili, když budovali svou firmu od samých začátků,“ říká víceprezidentka HP pro marketing divize Imaging & Printing Group v regionu EMEA Rebekah O’Flaherty. „HP by rádo inspirovalo své zákazníky a poskytlo jim prostředky a technologie, které jim pomohou k růstu jejich vlastních společností.“

Interaktivní Burtonova webová stránka bude dostupná na více než 30 trzích a směsice online a tiskové reklamy na vybraných odbytištích. Svůj provoz startuje tento týden a bude pokračovat během roku.

Print 2.0 – přitahuje zákazníky k tisku
Print 2.0 je strategie HP k vytváření aktuálních tiskových úloh a profesionálního obsahu, který je čím dál více přesouván z počítače na web. Zaměřuje se na tři oblasti: vytváření snadnějšího tisku z webu, zvyšování digitálního obsahu a publikačních platforem HP pro všechny typy zákazníků a poskytnutí digitálních tiskových platforem příští generace, které zvýší rychlost tisku a sníží tiskové náklady pro náročnější trhy.

O společnosti HP

HP se zaměřuje na zjednodušení používání technologií pro všechny své zákazníky – od domácích uživatelů až po velké společnosti. S produkty, které zahrnují tisková řešení, osobní počítače, software, služby a IT infrastrukturu, patří HP mezi největší světové IT společnosti. Za čtyři fiskální čtvrtletí, končící 31. lednem 2008, dosáhly celkové tržby společnosti HP 107,7 miliard amerických dolarů. Další informace o HP (NYSE) jsou k dispozici na webu www.hp.cz.

Exit mobile version