Hewlett-Packard zachovává Publicis jako BTL agenturu pro divizi IPG

Divize Imaging and Printing Group (IPG) společnosti HP pro Evropu, Střední Východ a Afriku (EMEA) oznámila další pokračování spolupráce s agenturou Publicis pro podlinkové marketingové aktivity HP v 70 zemích Evropy, Středního Východu a Afriky.

„Od domácího uživatele až po korporátní zákazníky velkoformátového tisku si HP udržuje na trhu vedoucí postavení a my jsme potřebovali nejlepšího partnera ve své třídě, aby nám pomohl posunout BTL marketing na vyšší úroveň,“ uvedl viceprezident pro marketing IPG v regionu EMEA Jean-Pierre Le Calvez. „Těšíme se na tvorbu kampaní s Publicisem, které budou hnací silou prodeje HP.“

COO Publicisu Richard Pinder dodal: „HP je vynikajícím lídrem v oblasti tisku a technologie a my jsme věděli, že musíme přizpůsobit jeho neuvěřitelné ambice novému modelu. Nový Publicis bude pozice HP na trhu nadále posilovat.“

Podpora kampaně What do you have to say?
Publicis bude také pokračovat v práci na některých prvcích podpory digitálních požadavků oceněné marketingové kampaně What do you have to say?, stejně jako na podpoře podlinkového marketingu pro divizi IPG v regionu EMEA.

O společnosti HP

HP se zaměřuje na zjednodušení používání technologií pro všechny své zákazníky – od domácích uživatelů až po velké společnosti. S produkty, které zahrnují tisková řešení, osobní počítače, software, služby a IT infrastrukturu, patří HP mezi největší světové IT společnosti. Za čtyři fiskální čtvrtletí, končící 31. lednem 2008, dosáhly celkové tržby společnosti HP 107,7 miliard amerických dolarů. Další informace o HP (NYSE) jsou k dispozici na webu www.hp.cz.

Exit mobile version