Telefónica O2 získala další ocenění za kvalitu ICT produktů

Společnost Telefónica O2 Czech Republic, která kromě poskytování klasických telekomunikačních služeb působí také jako systémový integrátor a poskytovatel ICT řešení, získala další cenu za kvalitu svých služeb. Telefónica se umístila v žebříčku nejlepších firem, který od roku 1999 pod názvem TOP PROGRAM každoročně sestavují přední profesionálové z oboru. Ve dvou skupinách je pravidelně voleno deset nejlepších systémových integrátorů a ICT firem, které na českém trhu působí. Kromě těchto kategorií je také vyhodnocen nejlepší ICT projekt. I v této třídě získala Telefónica nejvyšší ocenění za řešení centra tísňového volání linky 112.

„TOP PROGRAM je mezi systémovými integrátory respektovanou veličinou a pro nás je veliký úspěch, že se nám daří v něm pravidelně uspět. Konkurence na trhu je obrovská a prosadit se je pro každý subjekt stále náročnější“, komentuje ocenění Zdeněk Kaplan, výkonný ředitel pro rozvoj firemních služeb a řešení ze společnosti Telefónica O2 Czech Republic.

O nominacích a samotných cenách rozhodují přední odborníci a konzultanti z ICT oblasti. O prestiži TOP PROGRAMU vypovídá partnerství známých institucí, mezi které patří například Česká společnost pro systémovou integraci, Information Systems Audit and Control Association (ISACA), Společnost pro projektové řízení nebo Vysoké učení technické v Brně. Mezi mediálními partnery lze pak nalézt například časopisy COMPUTERWORLD, IT Systems, Sdělovací technika či Connect. Telefónica se umístila mezi top deseti (absolutní pořadí se nezveřejňuje) společnostmi jak mezi ICT firmami, tak také mezi systémovými integrátory. To ji opravňuje používat logo „TOP 10“ a „TOP IT“ ve svých dokumentech. Společnost se do obou žebříčků dostala díky kvalitě a rozsahu svých řešení, které za dobu svého působení na trhu vytvořila.

Speciální částí TOP PROGRAMU je také soutěž TOP Professional, která vybírá nejlepší jednotlivé projekty v oboru. V letošní finálové pětici byla Telefónica zastoupena dvěma projekty, z nichž porota nakonec ocenila „Telefonická centra tísňového volání 112“. Ten je unikátní především svým rozsahem – po celé republice funguje téměř stovka dispečerských stanovišť, která spolu komunikují v reálném čase. Zadavatelem byl Hasičský a záchranný sbor Ministerstva vnitra, který realizaci svěřil právě Telefónice. Kromě rozsahu byly velké nároky kladeny také na spolehlivost a robustnost řešení, které byly prověřeny v simulovaných zátěžových testech. Telefónica tak úspěšnou implementací potvrdila svoji pověst předního systémového integrátora v ČR.

O společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s

Telefónica O2 Czech Republic, a.s., je prvním integrovaným operátorem v České republice, který vznikl 1. července 2006 spojením nejvýznamnějšího provozovatele pevných linek, ČESKÉHO TELECOMU, a.s., a nejsilnějšího mobilního operátora, Eurotel Praha, spol. s r.o., do jedné telekomunikační společnosti. Společnost dnes provozuje téměř osm miliónů mobilních a pevných linek, což z ní činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb na světě.

Telefónica O2 Czech Republic nabízí nejucelenější nabídku hlasových a datových služeb v České republice. Mimořádnou pozornost věnuje využití růstového potenciálu především v datové a internetové oblasti. Společnost provozuje nejrozsáhlejší pevnou a mobilní síť včetně unikátních sítí 3. generace – datovou síť CDMA a síť UMTS, která umožňuje přenos dat, hlasu, obrazu a videa. Telefónica O2 Czech Republic nabízí také největší síť WiFi hotspotů v zemi.

V rámci mezinárodní skupiny Telefónica patří Telefónica O2 Czech Republic ke skupině O2. Právě značku O2 firma využívá pro všechny své marketingové aktivit. Ta je ve veškeré komunikaci podpořena značkou mateřské společnosti Telefónica.

O společnosti Telefónica O2 Europe

Společnost Telefónica O2 Europe zahrnuje kromě sítí mobilních operátorů ve Velké Británii, Irsku a na Slovensku i fixní a mobilní sítě v Německu a České republice. Všichni tito operátoři se vůči svým rezidenčním zákazníkům prezentují pod značkou ‚O2. Telefónica O2 Europe je vlastníkem 50 % podílu ve společných podnicích Tesco Mobile ve Velké Británii a Tchibo Mobilfunk v Německu. Zároveň je 100 % vlastníkem společnosti Be, vedoucího poskytovatele fixních širokopásmových služeb ve Velké Británii. Do skupiny navíc patří i operátor fixních a mobilních služeb na ostrově Man – společnost Manx Telecom.

Telefónica O2 Europe je součástí skupiny Telefónica a sídlí ve Slough ve Velké Británii, má více než 40 milionů zákazníků fixních a mobilních služeb.

O společnosti Telefónica

Společnost Telefónica je z hlediska tržní kapitalizace jednou z největších telekomunikačních firem na světě. Své obchodní aktivity zaměřuje především na služby pevné a mobilní telefonie, přičemž za klíčový nástroj k rozvoji obojího považuje širokopásmové připojení.

Společnost ve významném rozsahu působí ve 23 zemích světa a počet jejích zákazníků dosahuje více než 212 milionů.

Veškeré akcie společnosti Telefónica jsou kotované na burze a dělí se o ně více než 1,5 miliónu přímých akcionářů. Základní kapitál je v současnosti rozdělen mezi 4 921 130 397 kmenových akcií obchodovaných na španělské burze (Madrid, Barcelona, Bilbao a Valencie) i na burzách v Londýně, Paříži, Frankfurtu, Tokiu, New Yorku, Limě, Buenos Aires a São Paulu.

Exit mobile version