Internetový trh s kosmetikou v ČR i nadále roste

První pololetí letošního roku jednoznačně napovědělo, jakým směrem se ubírá tuzemský trh s kosmetikou. Vzhledem k nižší ceně a snazší dostupnosti postupně vítězí internet nad kamennými obchody. Aktuální trend dokládají i pololetní výsledky největšího tuzemského e-shopu zaměřeného na kosmetiku Krasa.cz, kterému narostly prodeje oproti prvním šesti měsícům loňského roku takřka o čtvrtinu.

Internetový obchod Krasa.cz si letos oproti pololetí loňského roku v prodejích polepšil o 22 %. Největší zájem o kosmetické produkty byl mezi spotřebiteli v měsíci dubnu, a to především díky přípravám na dovolenou a příznivějšímu jarnímu počasí, naopak březen byl měsícem nejslabším. Mezi nejprodávanější kosmetické produkty na internetu během první poloviny roku patří korektor celulitidy TriLaser Anew Clinical značky Avon, depilační přírodní tělový vosk My Star a vlasový aktivátor Biohar. Pořadí nejprodávanějších produktů tak doznalo výrazných změn oproti loňskému roku, v němž patřily první příčky zeštíhlujícímu drenážnímu gelu Liposyne, mýdlovým konfetám ve tvaru růže a osobnímu zastřihávači se světlem.

„Do našeho sortimentu pochopitelně zařazujeme novinky průběžně. Poptávka po nich souvisí jak s jejich prezentací v aktuálním katalogu, tak s objemem reklamy v tisku a v televizi,“ vysvětlil Martin Rozhoň, ředitel společnosti VIVANTIS a.s., která internetový obchod Krasa.cz provozuje. „Naši nabídku nyní postupně rozšiřujeme o bio a eko kosmetiku, u které zaznamenáváme rostoucí zájem zákazníků,“ doplnil Martin Rozhoň s tím, že internetový obchod Krasa.cz chystá doplnění své nabídky o nové značky a produkty, jež jsou zatím ve stádiu posuzování.

Nejzajímavější měsíce pro internetový trh s kosmetikou teprve přijdou. Stejně jako v minulém roce lze předpokládat, že vůbec nejsilnějším měsícem bude prosinec, který je charakteristický předvánoční nákupní horečkou. „Silné období očekáváme od října do prosince, kdy by se měl nárůst prodejů pohybovat v rozmezí 20 až 30 %. Zvýšený zájem bude především o dárkové sady, jež se jeví jako ideální vánoční dárek,“ dodal Martin Rozhoň.

O společnosti VIVANTIS a.s.

Společnost VIVANTIS a.s. (do roku 2008 působila pod názvem NATURAL MEDICAMENTS s.r.o.) je nejúspěšnějším internetovým prodejcem v České republice co do počtu objednávek. Zaměřuje se na prodej kosmetiky, parfémů, hodinek a produktů pro zdraví a provozuje největší internetové obchody ve svém oboru Parfemy.cz, Hodinky.cz, Krasa.cz, Prozdravi.cz a Nakupnicentrum.cz, jejichž rozsáhlý sortiment se pohybuje v řádu desetitisíců položek.

Zákazníky internetových obchodních domů společnosti VIVANTIS a. s. už se stalo více než 520 000 uživatelů internetu, měsíčně její servery zaznamenají v průměru více než milion návštěv. V široké nabídce najdou zákazníci celkově přes 80 000 výrobků od 500 značek, mezi nimi například 4 000 parfémů, 5 500 typů hodinek nebo 5 000 druhů kosmetických výrobků.

Díky svému postavení VIVANTIS garantuje bezpečně nejnižší ceny na trhu, nízké poštovné a nejširší možný sortiment produktů. Společnost VIVANTIS a. s. je členem Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Společnost se základním jměním 10 milionů korun předpokládá, že pod novým názvem letos dosáhne obratu kolem 430 milionů korun.

O společnosti MEDIA1 CZECH REPUBLIC s.r.o.

MEDIA1 CZECH REPUBLIC s.r.o. je mediální a PR agentura působící na českém trhu od roku 2006. Každý člen týmu má dlouholeté zkušenosti v oblasti PR a marketingu, které přenáší do podnikání klientů. Filozofií společnosti je serióznost, rychlost, soustředění na výsledky a maximální podpora zákazníků, pro které pracuje.

Exit mobile version