Acer rozšiřuje portfolio Chrome Enterprise zařízení pro podnikání

Šest nových zařízení Acer Chrome Enterprise bylo vyvinuto speciálně tak, aby vyhovovaly potřebám podniků. Zákazníkům budou k dispozici již od tohoto měsíce.

Díky rychlému spouštění systému Chrome, tichým automatickým aktualizacím, vícevrstvému zabezpečení a AI vylepšením budou moci uživatelé pracovat rychleji a chytřeji.
Tato Chrome Enterprise zařízení, která byla navržena pro práci v cloudu, kombinují výhody Chrome zařízení pro koncové uživatele s podnikovými možnostmi systému Chrome OS a pomáhají IT oddělením zvyšovat výkon jejich cloudových pracovních sil pro bezpečnou a efektivní práci odkudkoli na světě.
Aktuálně k dispozici pro podnikání:
• Acer Chromebook Enterprise 13 – kombinuje 3:2 QHD displej s kompletně hliníkovým tělem.
• Acer Chromebook Enterprise Spin 13 – 3:2 displej s rozlišením QHD, v konvertibilní podobě s integrovaným perem pro maximální uživatelský komfort.
• Acer Chromebook Enterprise 714 – poskytuje špičkovou výdrž baterie až 12 produktivních hodin v celokovovém těle s úzkými rámečky okolo displeje a volitelnou čtečkou otisků prstů.
• Acer Chromebook Enterprise 715 – první se samostatným numerickým blokem pro aplikace pracující s velkým množstvím čísel, což cloudovým pracovníkům poskytuje efektivní způsob zadávání dat.
• Acer Chromebox Enterprise CXI3 – přehrávač multimédií speciálně navržený pro grafiku s vysokým rozlišením.
• Acer Chromebase Enterprise 24I2 – zařízení typu all-in-one, které je ideální pro použití jako videokonferenční systém a samoobslužný nástroj umístěný u front v obchodech, v kioscích obchodů, hotelových lobby, supermarketech a v dalších podnicích se scénáři zaměřenými na zákazníky.

Pokročilé zabezpečení
Chrome Enterprise poskytuje nativní cloudové zabezpečení pro všechny druhy podniků. Zaměstnanci a podniky vyžívající Chrome zařízení jsou v případě, že dojde ke ztrátě nebo krádeži hardwaru, plně chráněni. Zařízení lze snadno deaktivovat a zabránit tak potenciálním záškodníkům v přístupu k firemním datům. Lze také nastavit jako tzv. pomíjivé, takže data uživatele budou ze zařízení na konci relace odstraněna.

Zjednodušená orchestrace pracovních postupů
Chrome Enterprise poskytuje IT přístup k zásadám a správě všech zařízení ve firmě, a to vše díky snadno ovladatelné cloudové administrátorské konzoli Google nebo UEM (Unified End Management) řešení třetích stran.

Flexibilní přístup
Zařízení Chromebook Enterprise poskytují flexibilní přístup k podnikovým datům bez ohledu na způsob použití. Zajistěte integraci s poskytovateli služeb Active Directory a SAML SSO nebo využívejte možnosti sdílených zařízení s řízenými relacemi hostů nebo režimem kiosku.

Nepřetržitá podpora
Správci mají se systémem Chrome OS přístup k pomoci s řešením problémů. Díky podpoře nepřetržité IT správy mohou administrátoři v případě jakýchkoli problémů zavolat společnosti Google, a to bez dalších nákladů.

Exit mobile version