Acrobat XI přichází s cloud službami

Společnost Adobe Systems Incorporated představuje nástroj Adobe Acrobat® XI s cloud službami. Software, který je standardem pro formát PDF, je nyní vybaven kompletní PDF editací, exportem do aplikace Microsoft PowerPoint, schopnostmi ovládání dotykem pro tablety a nově integrovanými cloud službami včetně propracovaného uzavírání smluv přes web díky Adobe EchoSign®.
O tvorbu formulářů, shromažďování údajů a vytváření analýz se stará aplikace Adobe FormsCentral. Acrobat XI navíc díky bezproblémové integraci Microsoft Office a SharePoint, snadné implementaci, virtualizaci aplikací a robustnímu zabezpečení aplikací umožňuje IT oddělením firem snižovat provozní náklady a zvyšovat návratnost investic.

Toto vydání zahrnuje následující produkty: Acrobat XI Pro, Acrobat XI Standard, Adobe Reader® XI a nově integrované dokumentové služby Adobe FormsCentral a Adobe EchoSign.

„Zvyšující se komplexnost práce je stále větším problémem. S rostoucím počtem mobilních zařízení a nárůstem využívání cloudových služeb, musí mít informatici možnost efektivněji pracovat s dokumenty kdekoli a na jakémkoli zařízení,“ říká Melissa Webster, programová viceprezidentka IDC. „Potřebují řešení, která jim umožní spolupracovat s ostatními uvnitř i vně firewallu, přičemž současně splňují IT a organizační požadavky na efektivnější řízení, bezpečnost aplikací a bezpečné poskytování informací – to vše s vysokou návratností investic.“

Na rostoucí neefektivnost produkce a problémy s náklady na dokumenty poukazuje nedávný globální průzkum IDC. Například u společnosti o 1000 zaměstnancích činí náklady na produktivitu 19 732 000 USD ročně. Podle IDC by řešení tohoto plýtvání časem znamenalo najmout 213 nových zaměstnanců.

S novými a vylepšenými funkcemi v aplikaci Adobe Acrobat XI mohou profesionálové nyní:

Odborníkům v oblasti IT umožňují nyní nové a vylepšené IT vlastnosti a funkce:

Exit mobile version