AEGON získá centrální systém pro registraci penzijního pojištění od společnosti Logica

Společnost AEGON nabídne svým firemním zákazníkům služby moderního online centra, které pomůže automaticky zařadit zaměstnance do vhodného schématu penzijního pojištění. Usnadní tím zákonnou povinnost firem působících ve Velké Británii automaticky zapsat každého zaměstnance do jednoho z penzijních schémat. Za dodavatele projektu si pojišťovna AEGON vybrala společnost Logica, která nabízí špičkové technologické řešení a má v oblasti důchodového pojištění četné zkušenosti. Logica své řešení dodá ve spolupráci se firmou SuperChoice, jejíž systém pro zpracování penzijních dat byl prověřen na australském penzijním trhu a nyní byl upraven tak, aby vyhovoval požadavkům ve Velké Británii.
Společnost AEGON je přesvědčena, že nové online centrum v kombinaci s dlouholetými zkušenostmi s penzijním pojištěním přiláká nové firemní zákazníky. Online centrum, jehož spuštění se plánuje na poslední čtvrtletí roku 2012, má zákazníkům poskytnout:

• Kategorizaci zaměstnanců pro automatickou registraci k penzijnímu pojištění na základě informací z jejich výplatní pásky
• Automatický výpočet a validaci pojištění na základě zvoleného schématu pojištění
• Možnost přizpůsobení komunikace se zaměstnanci zákazníka dle individuálních požadavků, včetně komunikace elektronické
• Online funkci pro řízení opt-outů a opt-inů včetně automatického prodloužení veškerých opt-outů po uplynutí tří let
• Reporting pro potřeby regulatorních orgánů
• Manažerský reporting pro zaměstnavatele o celkovém portfoliu s cílem získat maximum z investice do penzijního programu firmy

Automatické zařazení zaměstnanců do penzijního programu bude novým online centrem plně podporováno a bude tvořit integrální součást zaměstnaneckého spoření. Řešení pro zaměstnanecké spoření společnost AEGON v současnosti rovněž vyvíjí a jeho uvedení na trh plánuje již v první polovině roku 2012.

Marketingový ředitel společnosti AEGON Paul McMahon konstatoval: „Mají-li zaměstnavatelé spolehlivou podporu, která jednak sníží administrativní zátěž, jednak přesvědčivě zaměstnancům ukáže, kolik uspoří, mohou výdajů do penzijního pojištění maximálně využít a jejich prostřednictvím získat i loajalitu zaměstnanců. Automatické zařazení do penzijního plánu je navíc skvělou příležitostí k tomu, aby zaměstnanci začali přemýšlet o svém penzijním pojištění a plánovat budoucnost. Společnost Logica se může pochlubit úspěšnou spoluprací s předními penzijními a finančními společnostmi a její řešení jsou ověřená z technologického i obchodního hlediska. Proto bude její řešení v kombinaci se zkušenostmi AEGONU v oblasti firemních penzí znamenat pro zaměstnavatele velice zajímavou nabídku.”

Allison Fowlerová, ředitelka divize Wealth Management ve společnosti Logica, prohlásila: „Penzijní trh se mění tak rychle, že poskytovatelé pojištění potřebují hotová a vyzkoušená řešení. Jen tak si mohou udržet konkurenceschopnost a nabízet svým zákazníkům ty nejlepší služby.”

„Vzhledem k chystané penzijní reformě v České republice, může být podobné řešení velmi zajímavé i pro lokální finanční instituce,“ uvedl Tomáš Kadlec, obchodní zástupce společnosti Logica v regionu střední a východní Evropy a dodal: „Dle nejnovějších průzkumů si dnes na důchod spoří čtyři pětiny Čechů a dá se očekávat, že tento fenomén bude mít do budoucna rostoucí tendenci.“

Exit mobile version