Alior Bank transformuje bankovnictví pomocí IBM MobileFirst aplikace

Polská Alior Bank si vybrala aplikaci IBM MobileFirst pro iOS, aby od základů transformovala způsob, jakým její zákazníci mohou komunikovat s bankou.
Používáním iPadu poskytnou zaměstnanci banky Alior zákazníkům dynamičtější a osobnější bankovnictví, které využívá nejmodernější analytické nástroje, je bezpečné, jednoduché, rychlé a dostupné 24 hodin denně.

Alior Bank se stane první bankou v Polsku, která využije iOS aplikaci IBM MobileFirst. Jejím nasazením banka umožní poradcům přístup do klientského portfolia a usnadní jim jeho správu přímo z iPadu, takže klientští pracovníci budou moci poskytovat zákazníkům individuální doporučení a nabídky. Všechny tyto funkce
budou poradcům dostupné kdekoliv se setkají se svými klienty, tedy nejen v bance, ale například i u klienta doma v kuchyni nebo v místní kavárně. Tento krok podporuje odhodlání polské Alior banky stát se lídrem na trhu inovací.

Díky unikátní spolupráci mezi společnostmi Apple a IBM, můžeme zákazníkům našeho privátního bankovnictví přinést jedinečnou digitální bankovní zkušenost, která jim přinese nabídku šitou na míru jejich individuálním preferencím a naplánovaným finančním cílům,“ říká Andrzej Rosłaniec, ředitel privátního bankovnictví, Alior Bank.

Apple a IBM transformují způsob výkonu práce v různých odvětvích, včetně bankovnictví a finančních služeb,“ říká Maciej Jakubowski, Associate Partner, společnosti IBM a doplňuje, že ve spolupráci s klienty jako Alior Bank, vidí IBM transformační sílu, která v konečném důsledku vede k lepším službám zákazníkům. Aplikace IBM MobileFirst pro iOS mohou být přizpůsobeny pro kteroukoli organizaci, jednoduše se nasazují a jsou spravovány a aktualizovány prostřednictvím cloudových služeb IBM speciálně pro zařízení iOS.

Exit mobile version