Alza.cz rozjíždí nový způsob nakupování – multi-store shopping

Společnost Alza.cz, provozující největší internetový obchod v České republice, spustí v pátek 11. 11. 2011 na svých nových internetových stránkách unikátní koncept multi-store shoppingu. První fáze tohoto konceptu zahrnuje spuštění specializovaných obchodů Hračky.cz, Avon.cz a Kleopatra.cz, mezi kterými mohou zákazníci pohodlně přecházet, a přitom využívat výhod jednoho internetovém obchodu, který zastřešuje Alza.cz. V příštím roce se zákazníci mohou těšit na postupnou expanzi, která přinese další atraktivní značkové obchody, které budou pro zákazníka milým překvapením.
Zákazníci tak mohou z pohodlí domova procházet a nakupovat u odborníků ve specializovaných obchodech podobně jako v nákupním centru a pouze s tím rozdílem, že mají jeden košík, jen jednou jdou k pokladně a platí jedno poštovné za všechno objednané zboží.

Aby bylo možné poskytnout jednotlivým zákazníkům špičkové služby, zachovává si každý z obchodů svou odbornost a tematický design webových stránek. Je veden profesionály z dané oblasti, velký důraz je kladen nejen na stálou aktualizaci zboží a rozšiřování sortimentu, ale také na kvalitní popis jednotlivých produktů a zákaznický servis.

Velkou zákaznickou výhodou je i to, že mizí nutnost pamatovat si různé adresy a přihlašovací údaje obchodů. V součtu je pak proces nakupování rychlejší, jednodušší a příjemnější.

„Nároky a potřeby zákazníků se neustále vyvíjí, rozhodli jsme se tedy reflektovat tento vývoj a nabídnout jim integrovaný a inteligentní systém nákupů širšího sortimentu zboží, a to přímo u odborníků na dané produktové portfolio při současném zachování všech služeb, na které jsou zákazníci Alza.cz zvyklí“, vysvětluje vedoucí projektu Andrea Bartošová.

Alza.cz tímto krokem expanduje na nové trhy a prostřednictvím svých odborných e-shopů nabízí zákazníkům nové a neotřelé řešení multi-store shopping, které nemá na českém internetovém trhu obdoby. Tyto specializované e-shopy připisují na své konto denně stovky nově registrovaných zákazníků a skokově jim narůstá obrat.

Avon.cz je online alternativa pro nákup kosmetiky Avon a přináší tuto značku na internet spolu s vysokou skladovou dostupností zboží.

Kleopatra.cz je naprostou novinkou a přináší vše pro krásu a zdraví. Obchod nabízí běžné i luxusní značky kosmetiky, jako i profesionální kosmetiku ze salónů a také méně známé značky vysoce kvalitní přírodní a veganské kosmetiky. Součástí široké nabídky jsou kosmetické pomůcky a přístroje, připravují se potravinové doplňky. Již tyto Vánoce nabídne Kleopatra.cz svým zákazníkům exkluzivní a na míru sestavenou kolekci diamantových šperků.

Hračky.cz nabízejí nejen obvyklé značkové hračky a stavebnice, ale také hračky didaktické, elektronické, dřevěné a společenské hry. S cílem zajistit kompletní portfolio pro děti se postupně objevuje sortiment pro péči o dítě, připravuje se kategorie sport, kočárky a mnoho dalšího.

Stejně jako Alza.cz, také dceřiné eshopy se opírají o osvědčené pilíře, kterými jsou:

Spolehlivost – vše je online, včetně zobrazení stavu skladové dostupnosti, objednané zboží se automaticky ihned rezervuje
Rychlost – většina zboží je skladem a tak objednané zboží může být u zákazníka ještě dnes. K vyzvednutí na kterékoliv pobočce v ČR, po Praze kurýrem do 90-ti minut, případně si zákazník počká do druhého dne na některou z mnoha dopravních společností.
Dostupnost – odběrná místa jsou na 22 místech v ČR a 8 místech v SR.
Vše na jednom místě – nespornou výhodou je propojení zboží z různých oborů do jednoho nákupního košíku, úspora času a nákladů za doručení zásilky.
Odbornost – v každém z obchodů o zákazníka pečují odborníci v daném oboru.

Exit mobile version