Avaya byla označena za lídra v žebříčku Aragon Research Globe pro oblast sjednocené komunikace a spolupráce

Společnost Avaya (NYSE: AVYA) byla analytickou společností Aragon Research označena za lídra v oblasti řešení pro sjednocenou komunikaci a spolupráci. Hodnocení v rámci zprávy The Aragon Research Globe for Unified Communications and Collaboration (UC&C) 2021 je založeno na úplnosti produktové strategie a výkonnosti hodnocené platformy. Aragon staví řešení Avaya na nejvyšší příčku již čtvrtým rokem po sobě.

Avaya OneCloud UCaaS, řešení sjednocené komunikace poskytované formou služby, mění tradiční přístup videokonferenčních řešení. Nabízí virtuální pracovní prostředí, které spolu s tradiční videokonferencí umožňuje uživatelům nepřetržitou spolupráci, čímž pomáhá organizacím všech velikostí čelit výzvám dynamicky se měnícího světa práce odkudkoli. V reakci na nové, hybridní modely práce umožňuje Avaya multifunkčním týmům spolupracovat napříč odděleními a lokalitami způsobem, který jim pomáhá vyhnout se únavě jak z realizace velkého množství videohovorů, tak z používání řady izolovaných aplikací.

Podle zprávy1 , jejímž autorem je vedoucí analytik společnosti Aragon Research Jim Lundy, nabízí Avaya v rámci řešení Avaya OneCloud UCaaS široké portfolio nabídek UC&C dostupných v cloudu i on-premise režimu. Vlajkovou lodí jsou Avaya Spaces, inteligentní platforma pro spolupráci před, během a po schůzce, která využívá technologii umělé inteligence, a kromě online schůzek nabízí i zasílání zpráv, hlasové služby nebo správu a sdílení dokumentů. Spaces jsou postaveny na modulární architektuře CPaaS (komunikační platforma poskytovaná formou služby), což organizacím umožňuje operativně a rychle vytvářet řešení či pracovní postupy podle vlastních potřeb.

Umělá inteligence v praxi
Experti Aragon Research předpovídají, že do roku 2023 bude „poměr konverzací mezi lidmi a mezi lidmi a chatboty téměř vyrovnaný“. V rámci své platformy OneCloud používá Avaya umělou inteligenci a strojové učení novými, průkopnickými způsoby, aby v daném okamžiku vytvořila mnohem přívětivější prostředí pro komunikaci, a to jak v oblasti kvality zvuku a obrazu, tak v oblasti spolupráce. Zpráva mimo jiné uvádí, že „AI hraje klíčovou roli v celkovém zaměření Avaya na řešení v oblasti UC&C a partnerství Avaya se společností NVIDIA je krokem, který budou ostatní pravděpodobně napodobovat“.

„Vzhledem k současné naléhavé potřebě pracovat vzdáleně je komunikace prostřednictvím UC&C platformy jedním z nejlepších způsobů, jak mohou organizace umožnit svým týmům vzdáleně pracovat,“ řekl Jim Lundy, Aragon Research. „Společnost Avaya poskytuje vysoce odolné cloudové platformy a se svým rostoucím portfoliem inteligentních video řešení velmi dobře reaguje na potřeby podniků.“

Exit mobile version