Český software zjednoduší řízení firemních procesů

Společnost Perspia a.s. uvedla na trh nový software pro řízení firemních procesů: aplikaci team assistant. Tato aplikace neplní jen funkci virtuální asistentky, která dohlíží na dodržování termínů a plnění úkolů správným řešitelem ve správný okamžik. Využívání aplikace poskytuje manažerům komplexní informace o řízených aktivitách a zaměstnance vede krok za krokem k požadovanému cíli. Popis a definice jednotlivých procesů usnadňují například získání ISO certifikátů. Podporují jasný tok informací nejen napříč jednotlivými odděleními a celou společností, ale automatizují i komunikaci směrem k dodavatelům či odběratelům.
K největším přednostem patří flexibilita, jednoduchost a uživatelská přívětivost. V aplikaci si uživatelé definují procesy dle svých potřeb a využijí jen to, co je efektivní pro ně. K definování procesů není potřeba znalosti programování. Aplikace je poskytována na cloudové bázi jako „software as a service“, podporuje tedy i mobilitu zaměstnanců, kteří mají přístup do systému z jakéhokoli zařízení s prohlížečem připojeným k internetu.

„Software jsme vyvíjeli na základě skutečných potřeb našich klientů s respektováním nejmodernějších poznatků z teorie procesního řízení. Díky tomu, že přístup je poskytován formou SaaS, jsou minimalizovány IT nároky na straně našich zákazníků. Nová vylepšení instalujeme sami a koncoví uživatelé je tak mají k dispozici bez zbytečných průtahů. Naším cílem je prosadit aplikaci team assistant jako široce používaný nástroj na řízení procesů, které nejsou přímo podporovány ERP systémy.“ říká Vlastimil Šimek, předseda představenstva společnosti Perspia a.s.

Aplikace je přístupná prostřednictvím zabezpečeného komunikačního kanálu na základě jedinečného uživatelského jména a hesla z jakéhokoli počítače nebo tabletu připojeného k internetu. Velmi dobře funguje například i na telefonech typu iPhone.

Více informací naleznete na www.teamassistant.cz

Exit mobile version