• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Cisco integruje hlasové asistenty do Webexu i do kontaktních center, dokážou rozpoznat pocity zákazníka

Pavel Houser
3. 3. 2020
| Tiskové zprávy

Webex Meetings získává nové hlasové funkce využívající umělou inteligenci. Cisco Webex Assistant pro Webex Meetings. Ta je postavena na nedávno získané technologii Voicea. Tato hlasová technologie je nyní integrována také do kontaktních center Cisco.

Webex Assistant pro Webex Meetings se stává prvním digitálním asistentem pro podnikové schůzky. Díky hlasovým příkazům lze automatizovat běžné úkoly na schůzce (například pořizování poznámek, jejich přepis a aktivní sledování mítinku odjinud), takže se zaměstnanci mohou plně soustředit na průběh schůzky. Uživatelé mohou okamžitě vidět zapisované poznámky, ale mohou také asistenta upozornit, na co by se měl nejvíce zaměřit. Zaznamenané přepisy se dají zpětně prohledávat. Hlasový asistent také dokáže vytvořit akční položky, to znamená, že umí aktivně přiřadit úkoly a upozornění ke konkrétním lidem. Dokáže také automaticky rozpoznávat, kdo na schůzce mluví, takže vždy zaznamená, kdo danou věc během schůzky řekl. Kromě toho hlasový asistent nabízí řadu post-mítinkových funkcí, které umožňují snadnou editaci a sdílení všech záznamů ze schůzky.

„Statistiky uživatelů Voicea ukazují, že díky hlasovému asistentovi ušetří zaměstnanec ve firmě v průměru více než šest hodin týdně. Věříme, že uživatelé Webexu zaznamenají podobné výsledky,“ říká Ivan Sýkora, expert na technologie pro týmovou spolupráci.

Mezi základní výhody hlasového asistenta patří:
• Produktivnější a aktivnější setkání: Pouhý hovor se změní v akci – mítinky se stanou efektivnějšími, protože se všichni mohou soustředit na děj schůzky a snáze pak plní stanovené úkoly.
• Spokojení uživatelé: Účastníci se již nemusí starat o to, kdo během schůzky zapisuje poznámky – Webex to udělá za ně. Pokud se účastník nemůže ke schůzce připojit, jednoduše si může rychle projít hlavní body z mítinku a zjistit jeho výsledek. Tím naprosto mizí potřeba „dohánění“ nepřítomnosti na schůzce tím, že musí účastník později sledovat nahrávku celé schůzky. Hlasový asistent společnosti Cisco má nyní nejpřesnější přepisovací engine na trhu s přibližně o 20 % lepší mírou přesnosti přepisu slov než konkurenční řešení.
• Přístupnější pracoviště: Přepisy v reálném čase a automaticky přidané titulky znamenají lepší schůzky pro všechny, zejména se mohou účastnit i zaměstnanci se sluchovým postižením.
• Bez obav o bezpečnost: Nikdo se nedostane k vaší schůzce, ani k jejímu přepisu. Cisco je jediný dodavatel nástrojů pro spolupráci s in-house správou dat – tedy bez zapojení jakékoliv třetí strany.

Další oznámené inovace:
• Cisco potvrzuje svou roli lídra v oblasti bezpečnosti a ochrany osobních údajů: Díky end-to-end šifrování a vícevrstvému zabezpečení dává Cisco zákazníkům vybrat, zda budou jejich data z Webex Teams (kontakty, zprávy a soubory) uloženy v Evropě nebo ve Spojených státech.
• Nový Cisco Webex Room USB: Jde o vysoce kvalitní, bezpečné a cenově dostupné videozařízení, které umožňuje spolupracovat bez kompromisů i menším organizacím. Určené je pro open space a huddle space prostory. Malé a střední podniky jsou nyní pod velkým konkurenčním tlakem kvůli pokračující digitální transformaci větších organizací. Nové zařízení jim pomůže tuto mezeru zaplnit.

Hlasoví asistenti a umělá inteligence Cisco se integrují do největších kontaktních center na celém světě
Společnost Cisco také oznámila zabudování hlasové technologie a umělé inteligence do kontaktních center, nové řešení pro vylepšení zákaznické zkušenosti a nové cloudové kontaktní centrum. Integrace hlasové technologie Voicea s umělou inteligencí Google Cloud Contact Center (CCAI) posouvá práci operátorů na další úroveň. Společnost Cisco také představila Webex Experience Management, který umožňuje zaměstnancům kontaktních center v reálném čase rozpoznat, jak se zákazníci cítí, aby mohli radikálně ovlivnit jejich zážitek.

Klíčové inovace týkající se služeb pro kontaktní centra::
• Integrace umělé inteligence z hlasové technologie společnosti Voicea do Google Cloud Contact Center: Software Cisco pro kontaktní centra používá více než tři miliony operátorů ve více než 30 000 podnicích po celém světě. Nyní Cisco rozšiřuje své partnerství s Google Cloud, aby do svého portfolia kontaktních center přidala funkce, jako jsou konverzační interaktivní hlasová odezva, chatboti nebo hlasoví asistenti.
• Webex Experience Management a Webex Contact Center Enterprise: Kontaktní centra mají nástroje, díky kterým se svými zákazníky interagují: chat, e-mail, hlasový hovor a SMS. Co jim však chybí, je inteligence, která by jim poradila, kdo, kdy a jak by se se zákazníkem měl spojit. Tyto inovace jsou nyní k dispozici v novém cloudovém řešení Webex Contact Center Enterprise. Jedná se o první řešení svého druhu, které kombinuje zabezpečení, spolehlivost a inteligentní funkce.

Související příspěvky

Dell 14 a 16 Premium: Nástupce XPS přináší větší výkon a dlouhou výdrž baterie
Zprávičky

Dell 14 a 16 Premium: Nástupce XPS přináší větší výkon a dlouhou výdrž baterie

14. 7. 2025
Tiskové zprávy

Společnost Cato Networks jmenována lídrem v magickém kvadrantu 2025 Gartner Magic Quadrant pro platformy SASE

14. 7. 2025
Jaké novinky přináší Arcserve UDP 8.1?
Zprávičky

Analýza: Neviditelným gigantem internetového provozu jsou analytické nástroje

14. 7. 2025
Zprávičky

Europoslanci chtějí omezit příliv levného zboží z e-shopů mimo EU

14. 7. 2025

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Souhlasím se Zásadami ochrany osobních údajů .

Zprávičky

Dell 14 a 16 Premium: Nástupce XPS přináší větší výkon a dlouhou výdrž baterie

Dell 14 a 16 Premium: Nástupce XPS přináší větší výkon a dlouhou výdrž baterie

Pavel Houser
14. 7. 2025

Společnost Dell Technologies představila nové vlajkové lodě svého portfolia notebooků, které navazují na sérii

Jaké novinky přináší Arcserve UDP 8.1?

Analýza: Neviditelným gigantem internetového provozu jsou analytické nástroje

Pavel Houser
14. 7. 2025

V roce 2024 se očekávalo, že dojde k zásadnímu narušení digitálního reklamního průmyslu. Google plánoval zavedení

Europoslanci chtějí omezit příliv levného zboží z e-shopů mimo EU

ČTK
14. 7. 2025

Europoslanci by chtěli omezit rostoucí příliv nekvalitního a potenciálně nebezpečného levného zboží z internetových

Před 30 lety dostaly „empétrojky“ svůj populární název

ČTK
14. 7. 2025

Pro řadu lidí je zkratka mp3 synonymem pro jakoukoliv hudbu uloženou v počítači nebo

SpaceX investuje dvě miliardy USD do Muskovy firmy zaměřené na AI

ČTK
13. 7. 2025

Společnost SpaceX podnikatele Elona Muska investuje dvě miliardy dolarů (42 miliard Kč) do jeho

750 zaměstnanců ČSOB se díky Atosu zvládlo rychle přesunout do domácích kanceláří

Google investuje 2,4 miliardy dolarů do technologie AI od start-upu Windsurf

ČTK
12. 7. 2025

Společnost Google ze skupiny Alphabet zaplatí asi 2,4 miliardy USD (50,64 miliardy Kč) za

Muskova xAI chce další peníze od investorů při ohodnocení na 200 miliard dolarů

ČTK
12. 7. 2025

Americká společnost xAI miliardáře Elona Muska plánuje vybrat peníze od investorů v novém kole

Kryptoměny a jejich ekonomika

Bitcoin pokračuje v růstu na další rekordy, překonal hranici 118 000 dolarů

ČTK
11. 7. 2025

Cena bitcoinu dnes pokračuje v prudkém růstu. Kolem 8:30 SELČ se vyšplhala na další

Tiskové zprávy

Společnost Cato Networks jmenována lídrem v magickém kvadrantu 2025 Gartner Magic Quadrant pro platformy SASE

Společnost QNAP představuje myQNAPcloud One Beta

Acer slaví několikanásobné ocenění cenou Red Dot Product Design Awards 2025

Acer for Business EMEA překonává růst trhu

Nejnovější modely Acer Chromebook Plus nyní s 12měsíčním balíčkem Google AI Pro včetně služby NotebookLM zdarma

ANECT mění vedení společnosti a posiluje management

Zpráva dne

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Redakce
15. 5. 2025

Kupte Windows 11 CDkey od Goodoffer24.com a můžete růst s tímto OS jak při...

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Malé modely AI mají být velkým trendem

Pavel Houser
3. 1. 2025

V záplavě prognóz technologického vývoje (nejen) v roce 2025 zde prozatím trochu zapadlo jedno téma, které...

Slovník

Binární vyhledávací strom

MMS

Tier

Nejpopulárnější články

Žádný obsah není dostupný

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia. Hosting zajišťuje společnost Greenhousing.cz. Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware Internet Operační systémy Podnikový software Právo Science Security Technologie Telekomunikace Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.