Cisco představuje inovace pro komunikaci a spolupráci – WebEx Social

Vice než 8 milionů, to je počet uživatelů řešení pro webové konference Cisco WebEx Meetings registrovaných po celém světě. Ve 231 zemích světa se takto propojuje a schází na 34 milionů lidí. WebEx zaznamenal již 3,5 milionu stažení napříč různými zařízeními a operačními systémy, včetně Apple iOS nebo Android. A Cisco toto řešení stále inovuje.
Nedávná studie společnosti Cisco provedená v devíti zemích mezi více než třemi tisíci IT specialisty s rozhodovacími pravomocemi ukázala, že to, co je pro ně skutečně důležité, pokud jde o řešení pro komunikaci a spolupráci, je nezávislost na platformě, dostupnost hlasu a videa z cloudu, transparentní struktura nákladů a podpora od dodavatele řešení. Podle respondentů bude do dvou let téměř polovina zařízení v jejich firmě pracovat na jiném systému, než je Windows. Již dnes je tak důležité, aby technologie, které využívají, byly multiplatformní.

Vylepšené řešení Cisco WebEx Meetings Spaces pomáhá uživatelům nově spravovat kompletní cyklus schůzek od jejich přípravy přes vedení až po navazující aktivity. Je to stejné jako při běžném osobním kontaktu, jen s tím rozdílem, že je vše přehledně k dispozici na jednom místě a dostupné odkudkoliv prostřednictvím mobilních zařízení. Služba zahrnuje snadný přístup a spolupráci na souborech a prezentacích z PC nebo mobilního zařízení (podporované jsou platformy iOS, Android, RIM) ve skutečném čase, domlouvání schůzek a sdílení programů, poznámek, nahrávek či dalších relevantních dokumentů. Samozřejmou součástí je také instant messaging, obousměrné HD video a VoIP přenos hlasu. Toto přední řešení pro webové konference společnosti Cisco umožňující přenos videa, hlasu i dat je k dispozici jak z veřejného cloudu, tak jej lze provozovat na vlastní infrastruktuře.

Webex Social

Další novinkou je řešení WebEx Social, které lze přirovnat k firemní sociální síti. Přináší sociální nástroje, které známe spíše z běžného života, ale ve firemním prostředí se s nimi nesetkáváme. Pomáhá zaměstnancům v reálném čase sdílet informace a přirozenou formou komunikovat napříč virtuálními pracovními týmy. Z prostředí WebEx Social lze díky integraci s WebEx Meetings a WebEx Meseenger také jednoduše zahájit webovou konferenci nebo využít instant messaging, je-li to zapotřebí.

„V řešení WebEx Social nabízíme platformu, která funguje podobně jako firemní sociální síť. Umožňuje snadnou a pružnou komunikaci napříč všemi týmy ve společnosti. Řešení spojující technologie pro webové konference s nástroji pro spolupráci se sociálními prvky mohou nyní využívat i zákazníci v České republice, a to jak z privátního, tak z veřejného cloudu. S tím, jak do firem přicházejí zaměstnanci patřící do takzvané internetové generace, jsou takovéto nástroje pro zaměstnavatele stále důležitější. Kromě jiného jim totiž pomáhají zaujmout ty správné talenty,“ řekl Jan Račanský, Consulting System Engineer, Cisco ČR.

Exit mobile version