• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Cisco přidává umělou inteligenci do platformy Webex

Pavel Houser
12. 6. 2019
| Tiskové zprávy

Osobní asistentka v celém komunikačním portfoliu.
Nezáleží na tom, zda si potřebujete zavolat, připojit se ke schůzce, poslat rychlou zprávu, nebo vyřešit závažný problém s celým týmem – Cisco má na vše zařízení nebo aplikaci. Zároveň buduje špičkovou celosvětovou síť, která to vše propojuje. Na veletrhu Cisco Live v San Diegu společnost Cisco představila další funkce pro sjednocení svých komunikačních platforem. Navíc oznámila, že nástroj People Insights využívající umělou inteligenci, který byl původně určený pouze pro Webex Meetings, bude k dispozici v celém portfoliu – pro volání, textové konverzace, schůzky i Jabber.

Společnost Cisco oznámila sjednocení uživatelské zkušenosti ve všech našich nástrojích pro spolupráci. Všechna její zařízení proto nově běží na stejném operačním systému a všechny naše aplikace spolupracují lépe než kdy dříve. Příkladem je Jabber, populární aplikace s desítkami milionů uživatelů. Nově bude mít stejné rozhraní a ovládání jako komunikační platforma Webex Teams. Pokud například zaměstnanec raději používá Jabber, ale jeho nadřízený upřednostňuje Webex Teams, nemusí se omezovat. Jednoduše může napsat poznámku v Jabberu, a ta se okamžitě objeví v aplikaci Webex Teams.

„Už se vám stalo, že jste si půjčili auto z půjčovny a museli přemýšlet: Jak zapnout světla? Jak spárovat svůj telefon s přehrávačem? Pokud nejsou věci tak, jak byste očekávali, je to jednak frustrující, jednak vás to může rozptylovat od řízení. Proto jsme nechtěli, aby uživatelé měli podobný pocit i ze své komunikační platformy. Dokonce by vůbec neměli mít pocit, že někam přepínají. Hladký přechod z telefonu na videokonferenci či do týmové aplikace urychluje práci na důležitém projektu. Proto věříme, že uživatelé by měli mít možnost jednou zvolit ideální nastavení a více už jej neřešit,“ říká Ivan Sýkora, expert na technologie pro týmovou spolupráci společnosti Cisco.

Osobní asistentka v celém komunikačním portfoliu

V březnu představila společnost Cisco funkci People Insights pro Webex Meetings, která využívá umělou inteligenci a strojové učení. Tuto funkci lze přirovnat k osobní asistentce. Bez ohledu na to, na jakém stupni podnikové hierarchie uživatel je, automaticky získává profesionálně zpracované informace (z veřejně dostupných i interních firemních zdrojů) o lidech a firmách, s nimiž má jednat. Díky tomu schůzky a konference proběhnou efektivněji. Nyní společnost Cisco zavádí People Insights i do zbytku portfolia — pro telefonování, zprávy a dokonce i pro Jabber.

„People Insights vám v reálném čase poskytují profesionální profily o lidech, se kterými se setkáváte. Při tom všechny informace zasazuje do kontextu. Například, pokud máte schůzku s kolegou jménem František Novák, pouhé vyhledávání na webu by přineslo spoustu chybných informací, neboť nositelů tohoto jména je mnoho. Proto je právě tolik důležité nasazení umělé inteligence. Zároveň se může stát, že ve stejný den máte schůzku s jiným zákazníkem shodného jména. I toto dokáže funkce People Insight rozlišit. Jako uživatel si také můžete zobrazit, jaké veřejně dostupné informace o vás platforma zpracovala a vlastní profil si upravit podle sebe,“ vysvětluje Ivan Sýkora.

Související příspěvky

GFI Software představuje MyPersonas, digitální AI klon klíčových firemních pracovníků
Články

GFI Software představuje MyPersonas, digitální AI klon klíčových firemních pracovníků

24. 11. 2025
Zprávičky

Pojišťovny se snaží stáhnout z krytí rizik spojených s AI

24. 11. 2025
Zprávičky

AI podle ruského bankéře může poskytnout vliv srovnatelný s jadernými zbraněmi

24. 11. 2025
Tiskové zprávy

Optici pomáhají vytvořit stavební kámen evropského kvantového internetu

24. 11. 2025

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Souhlasím se Zásadami ochrany osobních údajů .

Zprávičky

Pojišťovny se snaží stáhnout z krytí rizik spojených s AI

ČTK
24. 11. 2025

Některé pojišťovny se začínají stahovat z pojišťování rizik spojených s umělou inteligencí (AI). Rostou

AI podle ruského bankéře může poskytnout vliv srovnatelný s jadernými zbraněmi

ČTK
24. 11. 2025

Země, které si dokážou vybudovat vedoucí pozici v oblasti umělé inteligence (AI), získají díky

750 zaměstnanců ČSOB se díky Atosu zvládlo rychle přesunout do domácích kanceláří

Apple se čím dál intenzivněji připravuje na odchod svého šéfa

ČTK
24. 11. 2025

Americký technologický gigant Apple se čím dál intenzivněji připravuje na odchod svého výkonného ředitele

Xiaomi zvýšila zisk i tržby, čeká další růst cen smartphonů

ČTK
22. 11. 2025

Čínská technologická společnost Xiaomi, která je třetím největším výrobcem chytrých telefonů na světě, vykázala

EK schválila státní pomoc 450 milionů eur na rozšíření výroby firmy onsemi v ČR

ČTK
21. 11. 2025

Evropská komise schválila český plán na poskytnutí státní pomoci v objemu 450 milionů eur

Google otevřel na Tchaj-wanu největší infrastrukturní centrum pro AI mimo USA

ČTK
21. 11. 2025

Americká internetová společnost Google z technologické skupiny Alphabet dnes v tchajwanské metropoli Tchaj-peji otevřela

Výrobci počítačů Lenovo klesl čtvrtletní zisk o pět procent, tržby byly rekordní

ČTK
21. 11. 2025

Čínské společnosti Lenovo, která je největším výrobcem počítačů na světě, ve druhém finančním čtvrtletí

Meta vyhrála soudní spor o převzetí služeb Instagram a WhatsApp

ČTK
20. 11. 2025

Společnost Meta Platforms vyhrála ostře sledovaný spor o akvizici sítě pro sdílení fotografií Instagram

Tiskové zprávy

Optici pomáhají vytvořit stavební kámen evropského kvantového internetu

MPO: Největší investice v historii Česka

Hlavní sezóna kyberzločinců začala: na co si dát v souvislosti s Black Friday a předvánočními online nákupy pozor?

HP Work Relationship Index 2025 ukazuje historické minimum naplnění v práci

Evropská komise zveřejnila zjednodušení digitální legislativy

Red Hat rozšiřuje podporu AI akcelerátorů pro rychlejší nasazování umělé inteligence

Zpráva dne

Neděste se upgradu: Windows 11 Pro na Halloween jen za €20.00 na Goodoffer24

Neděste se upgradu: Windows 11 Pro na Halloween jen za €20.00 na Goodoffer24

Redakce
15. 10. 2025

Halloween je tady a s ním i strašidelné ceny za software! Tak neváhejte a...

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Neocloudy – nové slovo, prudký růst?

Pavel Houser
24. 11. 2025

Opět se vše točí kolem GPU a AI. Poskytovatelé cloudových služeb nového typu („neoclouds“) mají v...

Slovník

Klient

Trénink

Development manager

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia.  Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware Internet Operační systémy Podnikový software Právo Science Security Technologie Telekomunikace veře Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.