Cisco přidává umělou inteligenci do platformy Webex

Osobní asistentka v celém komunikačním portfoliu.
Nezáleží na tom, zda si potřebujete zavolat, připojit se ke schůzce, poslat rychlou zprávu, nebo vyřešit závažný problém s celým týmem – Cisco má na vše zařízení nebo aplikaci. Zároveň buduje špičkovou celosvětovou síť, která to vše propojuje. Na veletrhu Cisco Live v San Diegu společnost Cisco představila další funkce pro sjednocení svých komunikačních platforem. Navíc oznámila, že nástroj People Insights využívající umělou inteligenci, který byl původně určený pouze pro Webex Meetings, bude k dispozici v celém portfoliu – pro volání, textové konverzace, schůzky i Jabber.

Společnost Cisco oznámila sjednocení uživatelské zkušenosti ve všech našich nástrojích pro spolupráci. Všechna její zařízení proto nově běží na stejném operačním systému a všechny naše aplikace spolupracují lépe než kdy dříve. Příkladem je Jabber, populární aplikace s desítkami milionů uživatelů. Nově bude mít stejné rozhraní a ovládání jako komunikační platforma Webex Teams. Pokud například zaměstnanec raději používá Jabber, ale jeho nadřízený upřednostňuje Webex Teams, nemusí se omezovat. Jednoduše může napsat poznámku v Jabberu, a ta se okamžitě objeví v aplikaci Webex Teams.

„Už se vám stalo, že jste si půjčili auto z půjčovny a museli přemýšlet: Jak zapnout světla? Jak spárovat svůj telefon s přehrávačem? Pokud nejsou věci tak, jak byste očekávali, je to jednak frustrující, jednak vás to může rozptylovat od řízení. Proto jsme nechtěli, aby uživatelé měli podobný pocit i ze své komunikační platformy. Dokonce by vůbec neměli mít pocit, že někam přepínají. Hladký přechod z telefonu na videokonferenci či do týmové aplikace urychluje práci na důležitém projektu. Proto věříme, že uživatelé by měli mít možnost jednou zvolit ideální nastavení a více už jej neřešit,“ říká Ivan Sýkora, expert na technologie pro týmovou spolupráci společnosti Cisco.

Osobní asistentka v celém komunikačním portfoliu

V březnu představila společnost Cisco funkci People Insights pro Webex Meetings, která využívá umělou inteligenci a strojové učení. Tuto funkci lze přirovnat k osobní asistentce. Bez ohledu na to, na jakém stupni podnikové hierarchie uživatel je, automaticky získává profesionálně zpracované informace (z veřejně dostupných i interních firemních zdrojů) o lidech a firmách, s nimiž má jednat. Díky tomu schůzky a konference proběhnou efektivněji. Nyní společnost Cisco zavádí People Insights i do zbytku portfolia — pro telefonování, zprávy a dokonce i pro Jabber.

„People Insights vám v reálném čase poskytují profesionální profily o lidech, se kterými se setkáváte. Při tom všechny informace zasazuje do kontextu. Například, pokud máte schůzku s kolegou jménem František Novák, pouhé vyhledávání na webu by přineslo spoustu chybných informací, neboť nositelů tohoto jména je mnoho. Proto je právě tolik důležité nasazení umělé inteligence. Zároveň se může stát, že ve stejný den máte schůzku s jiným zákazníkem shodného jména. I toto dokáže funkce People Insight rozlišit. Jako uživatel si také můžete zobrazit, jaké veřejně dostupné informace o vás platforma zpracovala a vlastní profil si upravit podle sebe,“ vysvětluje Ivan Sýkora.

Exit mobile version