CRM lusknutím prstu: SAP Cloud for Customer je k dispozici v češtině

Společnost SAP uvedla na český trh lokalizovanou verzi cloudového CRM řešení SAP Cloud for Customer. Firmy v Česku tak mohou od dnešního dne využívat flexibilní a jednoduše použitelný nástroj umožňující využití všech moderních metod komunikace se zákazníky, včetně sociálních sítí a mobilních technologií. Pokud chce totiž dnes společnost uspět na konkurenčním trhu, je více než kdy jindy nutné správně pochopit potřeby zákazníků a vycházet jim vstříc.
Podle údajů Českého statistického úřadu pouze 51 procent českých firem používalo v roce 2013 automatizované sdílení dat o přijatých či zadaných objednávkách v rámci svých vnitropodnikových informačních systémů. Budování dlouhodobých vztahů vyžaduje propojení všech komunikačních kanálů. SAP Cloud for Customer navíc nabízí přirozené propojení cloudové aplikace s dalšími řešeními SAP realizovanými v tradičním modelu „on-premise“.

„Výmluvy na složitou a zdlouhavou implementaci CRM systémů jsou konečně minulostí,“ říká Roman Knap, generální ředitel SAP ČR a dodává: „SAP Cloud for Customer je přesně takový, jak věk internetu vyžaduje. Vytvořit si firemní stránky na sociální síti, a nebýt schopný přes ně efektivně reagovat na přání zákazníků, je rychlá cesta do pekel. Se SAP Cloud for Customer jsou sociální sítě stejným komunikačním kanálem jako telefon či e-mail.“

Kvalitní CRM řešení bylo dosud pro celou řadu firem nedostupné, protože s sebou neslo nutnost dalších investic. SAP Cloud for Customer většinu těchto bariér bourá. Využití cloudových technologií a platformy SAP HANA zkracuje dobu nasazení na minimum, lze ho snadno propojit s mobilními zařízeními pracovníků nebo manažerů v terénu a uživatelé mají vždy k dispozici nejnovější verzi systému. Výhodou je i struktura poplatků, které se odvozují od skutečně využívaného rozsahu služeb. To firmám umožňuje využívat všech výhod naplno a přitom efektivně.

Exit mobile version