• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Data společnosti Salesforce odhalují, že celosvětový online prodej během vánočních svátků překonal 1 bilion dolarů

Pavel Houser
17. 1. 2022
| Tiskové zprávy

Společnost Salesforce zveřejnila zprávu Holiday Shopping Report 2021, která analyzuje údaje o nákupech více než jedné miliardy nakupujících na platformě Salesforce Customer 360 a aktivity v oblasti obchodu, marketingu a služeb (včetně 24 z 30 největších amerických online prodejců).
Zatímco Cyber Week zaznamenal v roce 2021 nevýrazný růst, nárůsty na začátku listopadu a na konci prosince pomohly maloobchodníkům překonat nové prodejní rekordy. Spotřebitelé utratili na internetu celosvětově 1,14 bilionu dolarů a v USA 257 miliard dolarů, zatímco v roce 2020 to bylo 1,1 bilionu dolarů a 236 miliard dolarů.

Zákazníci o letošních Vánocích utráceli brzy i pozdě
30 % celosvětových prodejů bylo dokončeno do 22. listopadu. Cyber Week představoval 23 % celosvětových prodejů (pokles z 24 % v roce 2020). Vzhledem k tomu, že spotřebitelé nestihli dodržet termíny online zasílání a vzrostly obavy z nových variant COVID-19, bylo 23 % celosvětových online prodejů uskutečněno mezi 18. a 31. prosincem. Prodejny, které ve stejném období nabízely možnost vyzvednutí na pobočce nebo v prodejně, zachytily 62 % těchto globálních prodejů.

Spotřebitelé, kteří jsou digitálně schopní, přijali flexibilní způsoby platby
Vzhledem k tomu, že vysoké ceny a slevy o svátcích v USA meziročně poklesly o 10 %, celkové využití služeb typu Buy Now, Pay Later (BNPL) v USA během sváteční sezóny vzrostlo o 40 % ve srovnání s rokem 2020. Spotřebitelé se po celou sváteční sezónu obraceli na tyto nabídky, aby kompenzovali vyšší ceny. Alternativní formy plateb, včetně služeb PayPal, Apple Pay a Google Pay, se v USA rovněž meziročně zvýšily o 15 %.

Nejrychleji rostoucími online kategoriemi byly luxusní kabelky a bytový nábytek
Vzhledem k tomu, že spotřebitelé v letošní sváteční sezóně přesunuli své výdaje z potřeb na přání, zaznamenaly celosvětově nejvyšší meziroční nárůst luxusní kabelky, jejichž online prodej se zvýšil o 45 %. V těsném závěsu za nimi se umístil domácí nábytek s růstem +34 % a obuv s růstem +32 %.

Obchodování na sociálních sítích nadále ovlivňuje nákupní chování spotřebitelů
Průzkum čtvrtého vydání zprávy Connected Shoppers Report společnosti Salesforce mezi 1 600 globálními zákazníky ukázal, že do roku 2023 se předpokládá, že 25 % nákupů se uskuteční mimo webové stránky, aplikaci nebo fyzický obchod prodejce nebo značky. Během sváteční sezóny 2021 byla 4 % globálních digitálních prodejů na mobilním zařízení uskutečněna prostřednictvím aplikace sociálních médií a 10 % mobilního provozu pocházelo od spotřebitelů, kteří si prohlíželi sociální sítě. Vzhledem k tomu, že maloobchodníci začínají budovat své portfolio v metaverzi, je zřejmé, že jsou zákazníci připraveni nakupovat prostřednictvím nových kanálů.

Obchody sehrály o letošních Vánocích rozhodující roli
Přestože spotřebitelé o letošních svátcích nadále využívali digitální technologie, fyzické obchody se ukázaly jako klíčové v celé nákupní sezóně. Ve skutečnosti 60 % celosvětových digitálních prodejů ovlivnily kamenné prodejny – od generování až po uspokojení poptávky. Rozvíjející se role prodejen – a jejich zaměstnanců – pomohla odbourat tření mezi digitálními a fyzickými kontaktními body.
„Navzdory přetrvávající pandemii a nesčetným překážkám, jako je logistika dodavatelského řetězce, nízké skladové zásoby a menší slevy, se zákazníci na internetu shromáždili, aby s velkým úspěchem ukončili letošní nákupní sezónu,” řekl Rob Garf, viceprezident a generální ředitel pro maloobchodní prodej společnosti Salesforce. „S příchodem nového roku musí maloobchodníci prosazovat své značky na platformách, jako jsou sociální sítě, hry, zasílání zpráv a metaverse, aby zaujali zákazníky tam, kde objevují a nakupují produkty. Musí také zdvojnásobit své úsilí o novou koncepci fyzických prodejen, aby podporovaly neustále se měnící digitální zážitky.”

Salesforce poháněl Vánoční sezónu 2021
Vzhledem k tomu, že se zákazníci letos obrátili k digitálním technologiím a vrátili se do obchodů, pomohla společnost Salesforce značkám a prodejcům po celém světě obsloužit zákazníky bez ohledu na to, kde nakupují. V období od 1. listopadu do 31. prosince 2021 zákazníci Salesforce využili těchto služeb:
Commerce Cloud: Zákazníci uskutečnili více než 283 milionů online objednávek a zároveň poskytli nakupujícím rychlé, snadné a personalizované digitální zážitky. Digitální prodeje poháněné službou Commerce Cloud vzrostly v této Vánoční sezóně meziročně o 21 %.
Služba Marketing Cloud: V roce 2017 se v rámci služby Marketing Cloud uskutečnilo několik nových obchodů, např: Celosvětová marketingová komunikace uskutečněná prostřednictvím služby Marketing Cloud celkově prudce vzrostla na 39 miliard push notifikací (+440 % meziročně), 6,5 miliardy SMS zpráv (+76 % meziročně) a 223 miliard celkem odeslaných e-mailů (+73 % meziročně), protože marketéři se po celou sezónu důsledně angažovali.
Einstein: Umělá inteligence hrála velkou roli při zvyšování tržeb – 19 % všech objednávek obsahovalo produkt, který byl nakupujícímu doporučen.
Service Cloud: Agenti si v této sezóně prohlédli nebo řešili případy více než 26 miliardkrát (meziroční nárůst o 79 %) a přijali více než 1,19 miliardy hovorů zákaznického servisu (meziroční nárůst o 26 %).

Související příspěvky

Dell 14 a 16 Premium: Nástupce XPS přináší větší výkon a dlouhou výdrž baterie
Zprávičky

Dell 14 a 16 Premium: Nástupce XPS přináší větší výkon a dlouhou výdrž baterie

14. 7. 2025
Tiskové zprávy

Společnost Cato Networks jmenována lídrem v magickém kvadrantu 2025 Gartner Magic Quadrant pro platformy SASE

14. 7. 2025
Jaké novinky přináší Arcserve UDP 8.1?
Zprávičky

Analýza: Neviditelným gigantem internetového provozu jsou analytické nástroje

14. 7. 2025
Zprávičky

Europoslanci chtějí omezit příliv levného zboží z e-shopů mimo EU

14. 7. 2025

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Souhlasím se Zásadami ochrany osobních údajů .

Zprávičky

Dell 14 a 16 Premium: Nástupce XPS přináší větší výkon a dlouhou výdrž baterie

Dell 14 a 16 Premium: Nástupce XPS přináší větší výkon a dlouhou výdrž baterie

Pavel Houser
14. 7. 2025

Společnost Dell Technologies představila nové vlajkové lodě svého portfolia notebooků, které navazují na sérii

Jaké novinky přináší Arcserve UDP 8.1?

Analýza: Neviditelným gigantem internetového provozu jsou analytické nástroje

Pavel Houser
14. 7. 2025

V roce 2024 se očekávalo, že dojde k zásadnímu narušení digitálního reklamního průmyslu. Google plánoval zavedení

Europoslanci chtějí omezit příliv levného zboží z e-shopů mimo EU

ČTK
14. 7. 2025

Europoslanci by chtěli omezit rostoucí příliv nekvalitního a potenciálně nebezpečného levného zboží z internetových

Před 30 lety dostaly „empétrojky“ svůj populární název

ČTK
14. 7. 2025

Pro řadu lidí je zkratka mp3 synonymem pro jakoukoliv hudbu uloženou v počítači nebo

SpaceX investuje dvě miliardy USD do Muskovy firmy zaměřené na AI

ČTK
13. 7. 2025

Společnost SpaceX podnikatele Elona Muska investuje dvě miliardy dolarů (42 miliard Kč) do jeho

750 zaměstnanců ČSOB se díky Atosu zvládlo rychle přesunout do domácích kanceláří

Google investuje 2,4 miliardy dolarů do technologie AI od start-upu Windsurf

ČTK
12. 7. 2025

Společnost Google ze skupiny Alphabet zaplatí asi 2,4 miliardy USD (50,64 miliardy Kč) za

Muskova xAI chce další peníze od investorů při ohodnocení na 200 miliard dolarů

ČTK
12. 7. 2025

Americká společnost xAI miliardáře Elona Muska plánuje vybrat peníze od investorů v novém kole

Kryptoměny a jejich ekonomika

Bitcoin pokračuje v růstu na další rekordy, překonal hranici 118 000 dolarů

ČTK
11. 7. 2025

Cena bitcoinu dnes pokračuje v prudkém růstu. Kolem 8:30 SELČ se vyšplhala na další

Tiskové zprávy

Společnost Cato Networks jmenována lídrem v magickém kvadrantu 2025 Gartner Magic Quadrant pro platformy SASE

Společnost QNAP představuje myQNAPcloud One Beta

Acer slaví několikanásobné ocenění cenou Red Dot Product Design Awards 2025

Acer for Business EMEA překonává růst trhu

Nejnovější modely Acer Chromebook Plus nyní s 12měsíčním balíčkem Google AI Pro včetně služby NotebookLM zdarma

ANECT mění vedení společnosti a posiluje management

Zpráva dne

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Redakce
15. 5. 2025

Kupte Windows 11 CDkey od Goodoffer24.com a můžete růst s tímto OS jak při...

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Malé modely AI mají být velkým trendem

Pavel Houser
3. 1. 2025

V záplavě prognóz technologického vývoje (nejen) v roce 2025 zde prozatím trochu zapadlo jedno téma, které...

Slovník

Cashier

BTS

Dodavatel

Nejpopulárnější články

Žádný obsah není dostupný

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia. Hosting zajišťuje společnost Greenhousing.cz. Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware Internet Operační systémy Podnikový software Právo Science Security Technologie Telekomunikace Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.