Dell spouští podporu ProSupport Plus pro PC a tablety.

Dell rozšiřuje svou špičkovou podporu ProSupport Plus, která je k dispozici pro datová centra, PC i tablety. Prostřednictvím technologie SupportAssist poskytuje Dell jako jediný automatizovanou podporu s aktivním monitoringem a předpovědí chybových událostí i koncovým uživatelům. Cílem řešení je poskytnout co nejkvalitnější podporu při minimálním vytížení zákazníka.
Náš výzkum prokázal, že IT experti stráví zhruba 80 % svého času rutinní prací a podporou. Na přípravu strategií, které by mohly posunout jejich podnikání vpřed, jim zbývá pouhých 20 %,“ říká Rob Brothers, Program Director Software and Hardware Support and Deploy Services, IDC. „Nový ProSupport Plus s proaktivním monitoringem a prediktivní analýzou umožňuje podnikům další rozvoj. V oblasti podpory zvolil Dell správnou cestu, když svou technologii rozšířil z datových center na koncová zařízení.

Po dnešních byznys lídrech a IT manažerech se chce, aby z mála udělali maximum. To pro ně znamená nekonečný seznam nedokončených projektů, které musejí řešit,“ říká Douglas Schmitt, viceprezident Global Support and Deployment v Dellu. „Díky ProSupport Plus pro PC a tablety můžeme zákazníkům nabídnout proaktivní podporu pro datová centra i koncová zařízení. Svůj čas tak mohou věnovat věcem, na kterých záleží daleko více.

ProSupport Plus pro PC a tablety

S rostoucím tlakem na rozpočty firem pomáhá služba zákazníkům a obchodním partnerům poskytnout drahocenný čas pro zachování plné provozuschopnosti. Dell ProSupport Plus kombinuje vše, co zákazník potřebuje do jediné nabídky, která zahrnuje:

Nejnovější přírůstek do kladně hodnoceného portfolia podpory Dellu je dostupný na bázi předplatného v 66 zemích pro zařízení Dell Latitude, OptiPlex, Precision, Vostro, XPS, Venue a Chromebook.

Exit mobile version