Dlouho poptávané řešení pro kompletní management IT v nabídce COMGUARDU

11. září 2015 16:30 0 komentářů

COMGUARD, VAD distributor bezpečnostních ICT & síťových řešení, oznámil uzavření distributorské smlouvy s firmou ManageEngine, která je předním dodavatelem jednoduše použitelného softwaru pro správu a řízení IT.

Široké portfolio produktů zahrnuje cenově dostupná řešení pro správu a řízení výkonu sítě, IT help desk, řízení výkonnosti aplikací, správu desktopových a mobilních zařízení, vyhodnocování logů z firewallů, pokročilý log management, identity a password management zahrnující i správu hesel pro privilegované uživatele, reporting a auditing pro Sharepoint, Exchange servery a Active Directory, zde včetně Backup a recovery.

K hlavním produktům zařazeným do nabídky společnosti COMGUARD patří zejména ITIL kompatibilní help desk software ServiceDesk Plus, určený organizacím všech velikostí. Díky propracované řadě ITSM (Information Technology Service Management) funkcí umožňuje oddělením podpory poskytovat prvotřídní služby koncovým uživatelům při nižších nákladech. S tím jde ruku v ruce jednoduchost použití, redukce složitosti souvisejících procesů i spokojenost klientů. Řešení v současné době využívá více než 100 000 organizací různých velikostí ve 186 zemích světa.

K hlavním funkcím ServiceDesk Plus patří:

  • ITIL Incident Management - Tato funkce pokrývá identifikaci incidentu a jeho logování. Incidentem se může stát jakékoli pochybení či narušení IT služby nebo konfigurace zařízení či systému a může být vytvořen přes Event Management, webové rozhraní, telefonát uživatele nebo email.
  • ITIL Problem Management - Hlavním smyslem správy problémů je analýza původní příčiny všech opakujících se incidentů a minimalizace dopadu problému na organizaci.
  • Change Management - Důvodem využívání změnového řízení je zajištění požadavku na dokončení změny s minimálním rizikem či negativním dopadem na ostatní procesy.
  • Service Catalog - V rámci ServiceDesk Plus katalogu služeb je možné vytvořit ukázkové služby pro klienty, a to pro každý produkt či službu, na jednom místě. Díky jednoduché navigaci umožňuje rovněž propagovat nabídku zákazníkům tak, aby ji využívali samostatně podle svých potřeb.
  • Asset Management - ServiceDesk Plus má integrováno řešení pro řízení aktiv v rámci helpdesku, který udržuje přesný inventář hardwaru a softwaru v rámci organizace. Automaticky skenuje a aktualizuje veškerá aktiva s IP adresou nacházející se v dané síti.
  • ITIL Configuration Management Database (CMDB) - Tato funkce představuje centrální úložiště konfiguračních dat (Configuration Items) obsahující relevantní informace o všech důležitých prvcích či pro organizaci kritických IT konfiguračních datech/záznamech a jejich vzájemných vazbách.
  • Řízení nákupu - Organizace všech velikostí potřebují mít přehled o svých nákupech (co, za kolik, od koho, …). Díky tomu je možné šetřit náklady, eliminovat duplicitní nákupy a vynucovat závazné postupy.
  • Správa smluv - Jednou ze zásadních aktivit Asset Managementu je monitorování smluv, které mohou mít mnoho podob dle jejich účelu (podpora, údržba, pronájem, atd.).
  • Projektové řízení - Velkou výhodou je jeho integrace v rámci helpdesku spolu s funkcemi řízení incidentů, změn, problémů a CMDB, což zjednodušuje řízení IT projektů v organizaci. Podporuje spolupráci v týmu a zapojení expertů. Přiřazuje role a jejich přístupová práva, rozděluje projekt na etapy (milníky) a jednotlivé úkoly, kontroluje stav jejich plnění v rámci barevných gantových diagramů, monitoruje na jednom místě všechny projekty, milníky a úkoly, efektivně řídí časové a další zdroje.
  • Reporting - ServiceDesk Plus poskytuje všechny z helpdesku potřebné reporty.

COMGUARD nabízí i další produkty společnosti ManageEngine, mezi nimi například Password Management, který je vhodným nástrojem i pro administraci hesel a Active Directory Self Service Password Reset Management, produkt, který zákazníci COMGUARDU často poptávají.

Pro spolupráci s ManageEngine jsme se rozhodli především kvůli produktu ServiceDesk Plus, který je jejich vlajkovou lodí. Sami jsme tento produkt otestovali a používáme ho přímo v provozu jako help desk pro naše týmy předprodejní i poprodejní podpory“, uvedl Jan Dymáček, ředitel společnosti COMGUARD.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Microsoft a GitHub

Pavel Houser , 13. červen 2018 13:30
Pavel Houser

Transakce v hodnotě 7,5 miliardy dolarů je dost velká i na poměry Microsoftu, takže se prodejem GitH...

Více







RSS 

Zprávičky

Musk: Favoritem pro evropskou továrnu na baterie Tesly je Německo

ČTK , 21. červen 2018 10:00

Revoluce elektrických aut zvýší do roku 2025 hodnotu evropského trhu s bateriemi na zhruba 250 milia...

Více 0 komentářů

Česko testuje komunikaci mezi auty, vlaky a MHD

ČTK , 21. červen 2018 09:00

Vozidla si budou vyměňovat informace například o tom, jak je vlak daleko od závor, nebo že tramvaj v...

Více 0 komentářů

Xiaomi chce při vstupu na burzu získat až 6,1 miliardy dolarů

ČTK , 21. červen 2018 08:00

Půjde o jednu z největších primárních nabídek akcií v technologickém sektoru za posledních několik l...

Více 0 komentářů

Kalendář

19. 06.

22. 06.
Automatica 2018
23. 06.

24. 06.
Maker Faire Prague 2018
04. 08.

09. 08.
Black Hat USA 2018

Starší zprávičky

Kryptoměnovou burzu Bithumb napadli hackeři

ČTK , 20. červen 2018 10:16

Za poslední týden jde již o druhý útok na kryptoměnové burzy v Jižní Koreji. Bitcoin opět klesl....

Více 0 komentářů

Největší australská telekomunikační firma masivně propouští

ČTK , 20. červen 2018 09:52

Telstra dominuje australskému trhu mobilních telefonů a širokopásmových sítí, zisky z pevných sítí a...

Více 0 komentářů

Dotace EU na bezplatné wifi se kvůli chybě systému odkládají

ČTK , 20. červen 2018 08:00

Obce mohly získat poukázku v hodnotě 15 000 eur. Nová výzva bude zveřejněna na podzim....

Více 0 komentářů

E-shopy českých řetězců: Lidl, Globus, DM drogerie

ČTK , 19. červen 2018 16:32

Loni stouply tržby českých e-shopů o 18 % na 115 miliard Kč. On-line nakupuje potraviny již 26 % Čec...

Více 0 komentářů