Dlouho poptávané řešení pro kompletní management IT v nabídce COMGUARDU

COMGUARD, VAD distributor bezpečnostních ICT & síťových řešení, oznámil uzavření distributorské smlouvy s firmou ManageEngine, která je předním dodavatelem jednoduše použitelného softwaru pro správu a řízení IT.
Široké portfolio produktů zahrnuje cenově dostupná řešení pro správu a řízení výkonu sítě, IT help desk, řízení výkonnosti aplikací, správu desktopových a mobilních zařízení, vyhodnocování logů z firewallů, pokročilý log management, identity a password management zahrnující i správu hesel pro privilegované uživatele, reporting a auditing pro Sharepoint, Exchange servery a Active Directory, zde včetně Backup a recovery.

K hlavním produktům zařazeným do nabídky společnosti COMGUARD patří zejména ITIL kompatibilní help desk software ServiceDesk Plus, určený organizacím všech velikostí. Díky propracované řadě ITSM (Information Technology Service Management) funkcí umožňuje oddělením podpory poskytovat prvotřídní služby koncovým uživatelům při nižších nákladech. S tím jde ruku v ruce jednoduchost použití, redukce složitosti souvisejících procesů i spokojenost klientů. Řešení v současné době využívá více než 100 000 organizací různých velikostí ve 186 zemích světa.

K hlavním funkcím ServiceDesk Plus patří:

COMGUARD nabízí i další produkty společnosti ManageEngine, mezi nimi například Password Management, který je vhodným nástrojem i pro administraci hesel a Active Directory Self Service Password Reset Management, produkt, který zákazníci COMGUARDU často poptávají.

Pro spolupráci s ManageEngine jsme se rozhodli především kvůli produktu ServiceDesk Plus, který je jejich vlajkovou lodí. Sami jsme tento produkt otestovali a používáme ho přímo v provozu jako help desk pro naše týmy předprodejní i poprodejní podpory“, uvedl Jan Dymáček, ředitel společnosti COMGUARD.

Exit mobile version