Evoluční verze ERP systému PREMIER se představuje

PREMIER system a.s., přední český producent informačních a ekonomických systémů, v souladu s dlouhodobou evolucí svého oblíbeného ERP systému PREMIER chystá pro své zákazníky novou verzi. S vylepšenou podporou chytrých mobilních telefonů, tabletů a dotykových ultrabooků představuje PREMIER system ve verzi X4.2 jeden z nejmodernějších ERP systémů. Stejně jako s železnou pravidelností již patnáct let bude i letos zákazníkům nová verze ERP systému PREMIER dostupná začátkem prosince.

Moderní a přehledné uživatelské rozhraní

Nejen líbivý, ale také funkční – přesně takový by měl být moderní design. V souladu s těmito požadavky nová verze PREMIER system přináší alternativní vzhled uživatelského rozhraní. Všechny požadované funkce a moduly jsou v něm dostupné z přehledně členěného hlavního menu sestaveného z barevně odlišených dlaždic. Prostředí PREMIER system tak bude na první pohled povědomé všem uživatelům operačního systému Windows 8. Přehlednou práci se systémem zajistí také možnost zobrazení pouze těch modulů a funkcí, které daný zaměstnanec ke své práci běžně využívá. Tlačítka s přístupy do ostatních funkcí jim nebudou na ploše zbytečně překážet.

Rozhraní ERP systému PREMIER

Rozhraní se velmi pohodlně ovládá na chytrých telefonech, tabletech a dalších dotykových zařízeních. Dlaždice jsou větší a od sebe navzájem více oddělené než standardní tlačítka. Spolu s vektorovou grafikou systému, která se přizpůsobí všem velikostem obrazovky smartphonů a tabletů, nyní nabízí PREMIER pro uživatele moderních mobilních zařízení jedno z nejlepších řešení na trhu ERP systémů.

Není obchodní partner v insolvenci?

Další užitečnou funkcí PREMIER systém verze X4.2 je automatické upozornění na insolvenci obchodního partnera. Při pořizování faktury probíhá na pozadí automatický test solventnosti vyhledáváním v insolvenčním rejstříku a v případě potřeby uživatele upozorní skrze výstražnou hlášku. Barevná výstraha insolvence se následně objeví na kartě obchodního partnera i ve všech jeho dokladech v systému.

Prodeje na dosah prstu

K maximálnímu zjednodušení práce zaměstnanců prodeje a skladu slouží nový způsob ovládání modulu Sklad. To plně podporuje moderní dotyková zařízení, díky kterým lze do systému zadávat výdejky, příjemky a pokladní doklady přímo v terénu. Rozumí si také s plně automatizovaným zadáváním dat skrze čtečky čárových kódů. Skladové zásoby se aktualizují v reálném čase a odpovědní zaměstnanci tak mají důležité informace vždy čerstvé. Praktické je rovněž automatické zálohování rozpracovaných zakázek bez nutnosti ukládání. Systém si tak snadno poradí s výpadky proudu nebo prázdnou baterií. Modul lze také lze snadno kustomizovat jako klasický pokladní systém pro terminály v pohostinství.

Další inovované funkce nové verze systému PREMIER X4.2

• Podpora obrazovek s vysokým rozlišením
• Definice a tvorba definovatelných výkazů bez nutnosti programování
• Vylepšení funkcí práce v týmu
• Funkční rozšíření tabulkového procesoru a tvorby grafů modulu Unigrid
• Rozšíření možností modulu E-agent, který automaticky posílá vyžádané přehledy na email zaměstnanců
• Plná podpora cizích měn a automatické zapracování kurzových rozdílů
• Aktualizace legislativy

Jiří Sonek, obchodní ředitel PREMIER system a.s., k nové verzi systému dodává: *„Hlavní změny, které jsme pro naše zákazníky připravili, se týkají přizpůsobení ovládání systému PREMIER pro dotykové obrazovky. Obliba chytrých mobilních zařízení ve firmách závratně stoupá a klienti se přejí mít k podnikovým datům přístup kdykoliv a odkudkoliv. Troufám si říci, že s příchodem nové verze PREMIER system dostanou v tomto ohledu jedno z nejdokonalejších firemních řešení na trhu. Vylepšili a přidali jsme ale řadu dalších funkcí a jako každým rokem se i letos těšíme na zpětnou vazbu našich klientů. Evoluce PREMIER system vychází právě z jejich potřeb a zkušeností s každodenní prací s ním.“ *

Exit mobile version