Gemius představuje svůj nový webanalytický nástroj gemiusPrism. gemiusPrism umožňuje nejen měření aktivity uživatelů webové stránky, ale také segmentaci interakcí uživatelů a jejich analýzu pomocí širokého množství užitečných ukazatelů. Nový výzkumný nástroj je mezníkem v zavedení flexibilní analýzy dat.
Studie gemiusPrism nabízí:
- informace, odkud uživatelé přicházejí na danou webovou stránku a také, jaké zdroje návštěv uživatelů mají největší přínos z hlediska bounce, konverze, zisku a ROI
- analýza zdrojů placené a organické návštěvnosti (z vyhledávačů), podrobný rozbor bounce rate
- detailní monitoring pomocí funnel reportů, jak uživatelé splňují předpokládané obchodní cíle za účelem zjistit a odstranit zbytečné překážky v konverzích
- ověřování efektivity obsahu webu, kolik uživatelů daný obsah shlédlo, kolik času strávilo jeho prohlížením a informace o dopadu na KPI
- pomoc při měření dopadu kampaně včetně trackingu kampaně (také pro kampaně v AdWords).
gemiusPrism je ideálním řešením pro online vydavatele, zadavatele reklamy, společnosti z odvětví e-commerce a všechny subjekty působící v oblasti online podnikání.
„gemiusPrism je mnohem více nežli pouhé monitorování návštěvnosti webových stránek, je to nová generace webové analytiky. Díky tomuto nástroji jsou možnosti měření aktivity uživatelů prakticky nekonečné, což umožňuje našim klientům přizpůsobit produkt svým potřebám a požadavkům,“ zdůrazňuje Adam Mazurkiewicz, Product Owner nástroje gemiusPrism.
„gemiusPrism odráží také naši vizi a strategické řízení rozvoje společnosti. Jsme součástí internetového trhu již více než 13 let a během této doby jsme získali bohaté zkušenosti na téměř 30 trzích po celém světě. Díky tomu můžeme být partnerem, který nabízí svým klientům znalosti důležité pro jejich obchodní rozhodnutí“ – komentuje Piotr Ejdys, předseda představenstva společnosti Gemius.