Gemius zvítězil ve výběrovém řízení na dodavatele oficiálního měření návštěvnosti internetu v ČR

Společnost Gemius byla spolu s partnerem, agenturou Mediaresearch, vybrána Sdružením pro internetovou reklamu jako dodavatel další etapy oficiálního měření návštěvnosti internetu v ČR. Porazila tak svého soupeře, výzkumnou agenturu TNS Aisa, která odstoupila 3 dny před oficiálním vyhlášením výsledků z téměř rok trvajícího výběrového řízení.
Cílem výzkumu bude změřit návštěvnost webových stránek, reklamních objektů na dané stránce, sledovanost multimediálního obsahu a mobilních a desktopových aplikací a dále poskytovat sociodemografický profil návštěvníků jednotlivých webů. Zadavatel výzkumu má nově také možnost využít zkrácení termínu dodávky měsíčních dat.

Novinkou ve výzkumu bude využití tzv. multiplatformního přístupu, jehož účelem je získat data o návštěvnosti internetu rozdělená podle zařízení, z něhož uživatel měřené weby navštěvuje (PC, smartphone, tablet, Smart TV). Společnost Gemius aplikuje tuto metodiku i na dalších trzích, na nichž působí ve funkci nezávislého auditora pro měření návštěvnosti internetu, například v Dánsku, Maďarsku, Turecku či Polsku.

„Naše společnost splnila všechny požadavky zadavatele výběrového řízení a těší nás, že díky rozhodnutí SPIRu budeme i nadále poskytovatelem měření návštěvnosti internetu na českém trhu. Zároveň se tak potvrdila kvalita našeho výzkumu, jenž byl před nedávnem zvolen oficiálním měřením návštěvnosti internetu v Belgii a Lucembursku, o čemž budeme brzy oficiálně informovat trh,“ říká Tomáš Sedláček, Country Manager společnosti Gemius v ČR.

Exit mobile version