Generální ředitelkou Teleperformance se stala Leona Schovancová

Leona Schovancová nyní zodpovídá za vedení společnosti Teleperformance v České republice a na Slovensku. Pobočku největšího poskytovatele služeb kontaktních center na světě převzala po té, co ukončila svoje působení jako obchodní ředitelka VEMEX Energie.
Více než dvacetileté zkušenosti z práce pro innogy (dříve RWE), E.ON nebo Jihomoravskou energetiku plánuje využít při transformaci Teleperformance v poskytovatele inovativních digitálních řešeních pro oblast zákaznického servisu a obchodu.

„Mým cílem bude změna obchodní strategie. Více se zaměříme na inovace a moderní technologie, které nám pomohou otevřít cestu k novým obchodním příležitostem a zajistí růst našich podílů v České republice i na Slovensku,” říká Leona Schovancová, CEO Teleperformance CZ&SK, a dodává: „Příležitost vidím zejména v rozšíření našich služeb o zákaznické chaty, komunikaci na sociálních sítích nebo zajištění digitalizace administrativy a správy firemních procesů.“

Leona Schovancová začala svou profesní kariéru v oblasti IT. Své znalosti následně využila zejména v energetice. Ve skupině innogy odpovídala za projekt zavedení nových systémů CRM, vybudovala a řídila call centra. Působila rovněž ve společnosti Netretail Holding, kde získala zkušenosti s moderními nástroji elektronického obchodování a e-commerce.

V rámci své praxe se konkrétně podílela například na projektech implementace zákaznických systémů SAP či CRM, systémů pro zpracování dokumentů DMS nebo zavádění prodeje prostřednictvím zákaznického servisu. Již několik let se aktivně věnuje také mentoringu. Vystupuje rovněž na odborných konferencích a speciálních kurzech zaměřených na oblast zákaznické komunikace.

Exit mobile version