Goldbach Czech Republic se mění na sales hub

Mezinárodní koncern Goldbach Group rozhodl o novém konceptu své pobočky v České republice. Goldbach Czech Republic bude nadále fungovat jako sales hub své švýcarské matky. Obchodní tým povede Petr Jaroš.
Nový model sales hubu je založen na udržení obchodních a know-how kompetencí v Praze a přesunu většiny administrativy a technologií na mateřskou společnost Goldbach Group. Změny probíhají pod dohledem Kirsten Droessel, která má jako Director International Affairs East na starosti pobočky Goldbachu v České republice, Polsku a Rumunsku.

„Česká republika je pilotní zemí pro koncept sales hubu. V budoucnu plánujeme využít tento model jako vzor pro vstup Goldbach Group na nové trhy,“ říká Kirsten Droessel, Director International Affairs East.

Nový šéf obchodu Petr Jaroš bude mít na starosti veškeré provozní záležitosti Goldbach Czech Republic. Jaroš má za sebou několik let pracovních zkušeností z oblasti online marketingu, reklamy a turismu. Dříve působil jako profesionální hráč ledního hokeje. K plnění nových povinností plynoucích z pozice Head of Sales bude Jaroš využívat silné podpory ze strany Kirsten Droessel.

„Výběr nového lídra týmu byl jasný. Hledali jsme zkušeného obchodníka a týmového hráče se sportovním duchem, proto volba padla právě na Petra Jaroše,“ dále vysvětluje Kirsten Droessel.

Zavedení tohoto moderního modelu znamená především interní změnu společnosti. Pro partnery Goldbach Czech Republic se nic nemění, všechny smluvní a obchodní vztahy zůstávají nadále v platnosti.

Exit mobile version