Hodnota vánočních objednávek e-shopů od ByznysWebu meziročně vzrostla o 13 %

Za vánoční dárky jsme ochotni zaplatit čím dál víc. Na internetu nakupujeme zejména kosmetiku, oblečení, spodní prádlo, hračky pro děti nebo šperky. Podle průzkumu ByznysWeb.cz, který nabízí redakční systém na tvorbu e-shopu a webové stránky, hodnota objednávek u českých e-shopů meziročně vzrostla o 13 %.​

„V průzkumu jsme zjišťovali meziroční nárůst objednávek vybraných e-shopů v období od 1.do 23. 12. 2015 a ve stejném období v roce 2016. Meziroční nárůst hodnoty objednávek u českých klientů stoupl o 13 %. Vzhledem k rozvinutějšímu trhu není tento údaj tak masivní jako u slovenských e-shopů z našeho průzkumného vzorku. U slovenských e-shopů jsme zjistili až 21% meziroční nárůst hodnoty objednávek,“ popisuje výsledky průzkumu Peter Polakovič, CEO ByznysWeb.cz/BiznisWeb.sk.

Jak získat více objednávek v roce 2017?

Podle klientů ByznysWebu je důležité udržet si i v náročném prodejním období 100% zákaznický servis​, věnovat se obsahovému marketingu ​ a on-page SEO,​ využívat e-mailové kampaně​ a samozřejmě Google AdWords​ nebo reklamu na Facebooku.​ Tu správnou marketingovou strategii si musí každý e-shop najít sám. Ideální je, pokud má k dispozici statistické údaje z minulých let.

„Na základě zpětné vazby od našich klientů jasně vyplývá, že trendem a nejlepší cestou k úspěchu je multikanálový ​ marketing. Důležité je ale poznat svou cílovou skupinu a své strategie přizpůsobit mobilním zařízením, které každý rok sehrávají významnější roli. Z tohoto pohledu je nevyhnutelné provozovat e-shop s responzivní verzí, kdy se design e-shopu a webové stránky automaticky přizpůsobí šířce displeje konkrétního zařízení,“ uvádí Polakovič.

Kromě responzivního webdesignu jsou základem úspěchu i samotné funkce e-shopu, které dokážou urychlit vyřízení a expedici objednávky. Kromě skladového hospodářství a fakturačního systému sem určitě patří i nabídka online plateb nebo vyzvednutí zásilky v balíkomatech, parcelshopech nebo přes zásilkovny a uloženky. „Jsem spokojen, že se vánoční sezona 2016 našim e-shopařům vydařila. Věřím, že k ​ úspěchu jim pomohlo i​ přímé napojení na dopravce a další skvělé funkce, o kterých rozhodli hlasováním v Knize přání,“ dodává Peter Polakovič.

Exit mobile version