HP vylepšuje mobilní služby španělské Telefóniky

Společnost HP oznámila, že třetí největší světový poskytovatel telekomunikačních služeb, Telefónica S.A., může díky nasazení technologií HP vylepšit své služby nabízené prostřednictvím širokopásmového mobilního připojení milionům zákazníků po celém světě.
Telefónica používá komplexní řešení HP Customer Experience Assurance (CEA), určené pro analýzu mobilní sítě a sledování spokojenosti zákazníků, aby zvýšila nabídku služeb i kvalitu mobilního připojení, snížila počet výpadků sítě a optimalizovala náklady spojené s péčí o zákazníky. Řešení CEA sestavilo HP pro společnost Telefónica ve spolupráci se softwarovými vývojáři Zhilabs.

Telefónica postupně nasadí řešení HP CEA ve všech svých pobočkách na území Ameriky a Evropy.

V roce 2011 odstartovala Telefónica procesy, jejichž cílem bylo rychlejší a efektivnější řešení problémů se sítí a kvalitou služeb. Základní problém představovala správa obrovských objemů dat z různých zdrojů, včetně systémů pro podporu provozu (operations support systems, OSS), rozsáhlých analýz systému a síťových komponent. Telefónica potřebovala nástroj pro práci se sítí a její podrobnou analýzu, který by vycházel z požadavků zákazníků, byl vysoce škálovatelný a snadno použitelný. Jako nejvhodnější řešení vybrala Telefónica systém HP CEA.

Řešení HP CEA nabízí zejména:

Díky komplexním přehledům o jednotlivých zákaznících s řadou možných statistických pohledů, které se zaměřují na využívání mobilní sítě, služeb a analýzu spokojenosti zákazníků, dokážou provozní a vývojové týmy společnosti Telefónica vytvářet rychlejší a efektivnější systémy zajišťující nepřetržitou dostupnost služeb. Řešení HP CEA rovněž umožňuje společnosti Telefónica snížit celkové IT náklady – dokáže lépe využít a propojit stávající nástroje.

„Přesné a detailní přehledy o jednotlivých zákaznících, dostupné prostřednictvím řešení HP CEA, nám umožní poskytnout mnohem kvalitnější služby,“ řekl Enrique Blanco, technologický ředitel společnosti Telefónica. „Společnosti HP a Zhilabs přesně pochopily náš problém, úzce s námi spolupracovaly na vývoji funkčního modelu a poskytly skvěle provázanou kombinaci výkonného softwaru, konzultačních i integračních služeb a komplexního projektového řízení.“

„Poskytovatelé telekomunikačních služeb musejí mít k dispozici komplexní přehled o spokojenosti zákazníků, aby mohly vyvíjet a dále vylepšovat vysoce personalizované služby,“ řekl David Sliter, vicepresident a generální ředitel obchodní jednotky Communications, Media and Entertainment v divizi HP Enterprise Services. „Řešení HP OSS Transformation a Actionable Customer Intelligence nabízejí široké možnosti pro správu služeb, díky nimž mohou poskytovatelé telekomunikačních služeb, jako například Telefónica, nabídnout svým zákazníkům velmi hodnotné a personalizované služby.“

HP rovněž oznámilo uvedení klíčových upgradů několika dalších řešení, která se zaměřují na zvyšování spokojenosti zákazníků v oblasti telekomunikačních služeb, multimédií a zábavy.

Exit mobile version