Huawei zveřejnila své hospodářské výsledky za H1 2018

03. srpen 2018 17:13 0 komentářů

Huawei Consumer Business Group (CBG) dnes oznámila své hospodářské výsledky za první polovinu roku 2018. Společnost reportovala solidní růst s globálními dodávkami zařízení čítající vice než 95 milionů kusů.

Navíc, podle IDC se v průběhu Q2 2018 Huawei stal globální dvojkou v prodeji smartphonů, s 15.8% podílem na trhu.

„Posledních šest měsíců bylo pro Huawei CBG neuvěřitelných díky mohutnému obchodnímu růstu napříč všemi trhy a produktovými řadami. Za úspěchem stojí náš závazek přinášet inovace a nejlepší produkt našim zákazníkům. I nadále se budeme soustředit na kontinuální zlepšování své nabídky s důrazem na vývoj umělé inteligence ve smartphonech, cloud a širší Huawei ekosystém,” říká Richard Yu, CEO Huawei Consumer Business Group.

Největší obchodní úspěchy první poloviny roku 2018:

Řada HUAWEI P20: Díky spojení designu a technologie byla série smartphonů P20 velmi dobře vnímána mezi zákazníky, kteří oceňují zejména kvalitní fotografie. Globální dodávky P20 zařízení překročily hodnotu 9 milionů jednotek.

Nejnovější série HUAWEI Mate 10 nastavila trend pro umělou inteligenci v mobilech a posilnila pozici společnosti v rámci high-end trhu s více než 10 miliony globálně dodanými zařízeními.

Řada HUAWEI nova: Globálně počet uživatelů zařízení nova překročil 50 milionů a přispěl tak k celkovému růstu podílu na trhu smartphonů střední třídy. Dodávky zařízení nova stouply meziročně o 60 %.

Huawei wearables dosáhla pozoruhodného meziročního růstu o 147 %.

Maloobchodní prodej také zaznamenal růst. Huawei dnes provozuje vice než 53 000 Huawei a 3 500 Huawei Experience prodejen po celém světě. Společnost dále plánuje posílit svou maloobchodní síť otevřením dalších 10 000 prodejen a 700 Experience prodejen ještě před koncem roku 2018.

Pozitivní vývoj v globálním vnímaní značky

Působivý výkon vlajkové lodě Huawei P20 Pro a smartphonů střední třídy zásadně zlepšil hodnotu značky Huawei. Huawei se umístil na 25. místě na seznamu Brand Finance’s Global 500 2018, na 48. místě žebříčku BrandZ’s Top 100 Most Valuable Global Brands, a je číslem 79 na Forbes’ Most Valuable Brands list, kde je Huawei dokonce jedinou čínskou značku mezi top 100.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Do 100 let díky pivu

Pavel Houser , 02. prosinec 2018 16:00

Šéf Amazonu věří, že pozitivní vliv na dlouhověkost má alkohol – alespoň v případě firem. Jeff Bezo...

Více

Kalendář

29. 01. Reshoper 2019
29. 03.

30. 03.
Czech On-line Expo 2019
01. 04.

05. 04.
SuSEcon 2019







RSS 

Zprávičky

Lyft je blíže uvedení na burzu, předstihne Uber

ČTK , 11. prosinec 2018 09:00

Své akcie formou IPO nabídly letos např. Dropbox nebo Spotify....

Více 0 komentářů

Primární nabídka divize SoftBank bude největší v Japonsku

ČTK , 11. prosinec 2018 08:00

Vstup firmy na burzu bude největší primární nabídkou v Japonsku a jednou z největších na světě....

Více 0 komentářů

Kauza Huawei zaměstnává světovou politiku

ČTK , 10. prosinec 2018 09:00

Komisař EU pro digitální trh: čínské technologické firmy jsou nuceny spolupracovat s čínskými tajným...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Analýza: E-shopy letos na černý pátek omezily triky s cenami

ČTK , 10. prosinec 2018 08:00

Útraty Čechů v týdnu během slevových akcí na tzv. černý pátek dosáhly letos rekordní 4,2 miliardy Kč...

Více 0 komentářů

Před 50 lety tým vědce Engelbarta představil počítačovou myš

ČTK , 09. prosinec 2018 08:00

"Ani nevím, proč tomu říkáme myš. Asi kvůli čouhajícímu kabelu."...

Více 0 komentářů

Státy EU podpořily rychlý přístup úřadů k elektronickým důkazům

ČTK , 08. prosinec 2018 09:00

Kromě samotného obsahu budou moci vyšetřovatelé získat přístup k metadatům....

Více 0 komentářů

K tažení proti Huawei a ZTE se připojí Japonsko

ČTK , 08. prosinec 2018 08:00

Japonsko se chystá vyloučit z vládních nákupů příslušenství dodávané čínskými telekomunikačními firm...

Více 0 komentářů