Huawei zveřejnila své hospodářské výsledky za H1 2018

Huawei Consumer Business Group (CBG) dnes oznámila své hospodářské výsledky za první polovinu roku 2018. Společnost reportovala solidní růst s globálními dodávkami zařízení čítající vice než 95 milionů kusů.

Navíc, podle IDC se v průběhu Q2 2018 Huawei stal globální dvojkou v prodeji smartphonů, s 15.8% podílem na trhu.

„Posledních šest měsíců bylo pro Huawei CBG neuvěřitelných díky mohutnému obchodnímu růstu napříč všemi trhy a produktovými řadami. Za úspěchem stojí náš závazek přinášet inovace a nejlepší produkt našim zákazníkům. I nadále se budeme soustředit na kontinuální zlepšování své nabídky s důrazem na vývoj umělé inteligence ve smartphonech, cloud a širší Huawei ekosystém,” říká Richard Yu, CEO Huawei Consumer Business Group.

Největší obchodní úspěchy první poloviny roku 2018:

Řada HUAWEI P20: Díky spojení designu a technologie byla série smartphonů P20 velmi dobře vnímána mezi zákazníky, kteří oceňují zejména kvalitní fotografie. Globální dodávky P20 zařízení překročily hodnotu 9 milionů jednotek.

Nejnovější série HUAWEI Mate 10 nastavila trend pro umělou inteligenci v mobilech a posilnila pozici společnosti v rámci high-end trhu s více než 10 miliony globálně dodanými zařízeními.

Řada HUAWEI nova: Globálně počet uživatelů zařízení nova překročil 50 milionů a přispěl tak k celkovému růstu podílu na trhu smartphonů střední třídy. Dodávky zařízení nova stouply meziročně o 60 %.

Huawei wearables dosáhla pozoruhodného meziročního růstu o 147 %.

Maloobchodní prodej také zaznamenal růst. Huawei dnes provozuje vice než 53 000 Huawei a 3 500 Huawei Experience prodejen po celém světě. Společnost dále plánuje posílit svou maloobchodní síť otevřením dalších 10 000 prodejen a 700 Experience prodejen ještě před koncem roku 2018.

Pozitivní vývoj v globálním vnímaní značky

Působivý výkon vlajkové lodě Huawei P20 Pro a smartphonů střední třídy zásadně zlepšil hodnotu značky Huawei. Huawei se umístil na 25. místě na seznamu Brand Finance’s Global 500 2018, na 48. místě žebříčku BrandZ’s Top 100 Most Valuable Global Brands, a je číslem 79 na Forbes’ Most Valuable Brands list, kde je Huawei dokonce jedinou čínskou značku mezi top 100.

Exit mobile version