IBM přináší prediktivní analytiku pro jednotlivá odvětví

Společnost IBM uvádí na trh dvacet řešení s prediktivní analytikou pro jednotlivá odvětví. Podnikům a institucím v oborech, jako jsou například obchod, bankovnictví, telekomunikace nebo pojišťovnictví, umožní snadněji a rychleji získat všechny potřebné informace důležité pro rozvoj podnikání.

IBM v zájmu dosáhnout co nejpřesnějších prediktivních analýz a vyřešit kritické obchodní požadavky spolupracuje s klienty a obchodními partnery, kteří patří mezi inovátory v jednotlivých odvětvích.

Nové řešení obsahuje předem definované modely, vzorce a rozhraní pro jednotlivé případy využití prediktivní analytiky. Jednotliví uživatelé získají pomocí analýzy dat poznatky, které jim pomohou lépe pochopit potřeby svých zákazníků. Díky tomu se budou umět rozhodovat mnohem rychleji a s menšími nároky na zdroje.

Banky například budou moci využívat zákaznické vzorce na předvídání významných událostí v životě zákazníků spjatých s vyššími požadavky na finanční krytí. Zároveň jim nové řešení pomůže zasílat zákazníkům nabídku dle jejich aktuálních potřeb. Obchodníci díky nim lépe pochopí vliv jednotlivých produktů a produktových linií na celkové výnosy. Budou se tak moci lépe rozhodovat, kdy a jak podpořit prodej jednotlivých produktů, tak aby dosáhli co nejlepších prodejních výsledků.

Ropné a plynárenské společnosti zase sníží díky novým analytickým řešením vysoké náklady spojené s kontrolou a údržbou technických zařízení a budou moci lépe předvídat hrozící výpadky. To se pozitivně projeví na jejich hospodaření v podobě optimalizace výroby.

Jádro nových IBM analytických řešení určených pro jednotlivá průmyslová odvětví tvoří nástroje pro inteligentnější rozhodování a lepší personalizaci služeb. Kombinace dat o klientech, údajů z trhu a informací o produktech, spolu s využitím prediktivní analytiky umožňuje podnikům a institucím získat veškeré potřebné informace o potřebách potenciálních zákazníků.

Exit mobile version