IBM ukázal další software a cloudové služby pro „social business“

Společnost IBM uvedla nový software a cloudové služby. Vedoucím pracovníkům, jako jsou například marketingoví a personální ředitelé, umožní transformaci jejich podniků pomocí technologií pro „social business“. Nové produkty pomohou do podnikových procesů lépe integrovat špičkové technologie IBM pro sociální sítě a analytické nástroje, které umožní efektivnější práci a zároveň promění zákaznické zkušenosti.
Nová nabídka řešení z oblasti sociálního softwaru pomůže společnostem těžit cenné informace z velkých objemů dat generovaných uživateli sociálních sítí. Firmy, které shromážděná data analyzují s cílem zajistit si konkurenční výhody, mají větší šanci výrazně překonat svou konkurenci.

Podle agentury Forrester Research je „social business“, podobně jako sociální sítě, které již několik let zažívají velký boom ve spotřebitelském světě, velmi dynamicky se rozvíjející obchodní kategorií. Odvětví sociálních technologií by mělo podle odhadu společnosti do roku 2016 dosáhnout objemu 6,4 miliard USD**.

Sociální média a nástroje pro prediktivní analýzu jsou dnes nezastupitelnými pomůckami marketingových ředitelů, kteří tyto technologie používají k utváření inteligentnějších, intuitivnějších a individualizovanějších zákaznických zkušeností. Podle studie společnosti IBM zaměřené na marketingové ředitele jich má celkem 82 % v plánu začít v následujících třech až pěti letech více využívat sociální média pro komunikaci se zákazníky.

Nové softwarové a cloudové produkty společnosti IBM zahrnují:

Nový software a služby pro pracovní prostředí 21. století
Díky akvizici společnosti Kenexa v prosinci 2012 za 1,3 miliardy dolarů může nyní IBM uvést na trh nové internetové sociální prostředí. To umožní integrovat špičkovou platformu pro podnikové sociální sítě IBM s řešeními společnosti Kenexa pro nábor, zapojování a vzdělávání zaměstnanců a pro monitorování a řízení výkonnosti.

Řešení Employee Experience Suite společnosti IBM bude pomáhat personálním ředitelům nejen získávat a podporovat nadané zaměstnance, ale také motivovat pracovníky ke vzdělávání, rozvoji a získávání nových dovedností. Nové řešení tak umožní zaměstnancům poskytovat dokonalejší služby zákazníkům.

Řešení IBM Connections 4.5, které bude uvedeno na trh v březnu 2013, bude vybaveno mimo jiné integrovanými funkcemi pro správu dokumentů. Ty členům dané sítě kromě přístupu k široké paletě dat umožní rovněž tato data analyzovat a zpracovávat je. Tím zefektivní svou práci a urychlí rozhodovací procesy.

Exit mobile version