IFS vydává aktualizace sady Enterprise Service Management

K dispozici jsou vylepšení a nové funkce pro řešení IFS Field Service Management, IFS Mobile Workforce Management a IFS Service Management
Společnost IFS, globální dodavatel podnikových aplikací, představuje řadu aktualizací sady ESM (Enterprise Service Management, Správa podnikových služeb). Novinky se týkají produktů IFS Field Service Management™, IFS Mobile Workforce Management™ a IFS Service Management™. Právě uvedená nejnovější verze řešení IFS Field Service Management obsahuje např. následující vylepšení:
• Microsoft Azure – Sada IFS Field Service Management (FSM) se nyní spouští nativně na platformě Microsoft Azure, což zákazníkům umožňuje dynamicky škálovat systémové zdroje v závislosti na aktuálním využití systému. V současnosti je řešení k dispozici jako IFC Cloud, tedy řešení IaaS (Infrastructure-as-a-Service), později v letošním roce bude k dispozici i v rámci platformy IFS Managed Cloud jako řízená cloudová služba vyžadující jen minimální IT podporu zákazníků.
• Mobilita – Společnost IFS pokračuje v investicích do mobilních technologií. S podporou lokalizace GPS systém nyní např. umožňuje automatický výpočet očekávaného příjezdu. Do systému lze z mobilních přístrojů vkládat i editovat video a fotografie. Vylepšeno bylo řízení terénních pracovníků a o 92 % se snížil čas potřebný k synchronizaci dat mezi mobilními zařízeními a servery.
• Oznamovací systém – V laboratořích IFS Labs byl vyvinut systém, který u klienta na platformě Android podporuje zobrazování upozornění v oznamovací liště. Uživatelé tak získávají lepší přehled o klíčových událostech a přímo z oznamovacího rozhraní na ně mohou reagovat (např. přijímat nebo odmítat úkoly). Notifikace se mohou zobrazovat také na přenosné elektronice se systémem Android, jako je zařízení Samsung Gear a další chytré hodinky.
• Knowledge management – Sada IFS FSM při zadání informace zákazníkem nebo zákaznickým servisem automaticky doporučuje řešení problému. Systém nabízí hodnocení uživatelů a údaje o využívání. Na mobilních zařízeních jsou k dispozici dodatečné informace (připojené soubory – odpovědi na nejčastější otázky, produktové manuály apod.). Funkce knowledge managementu jsou lépe dostupné pro zaměstnance v call centrech a terénní pracovníky.

Nejnovější verze řešení IFS Mobile Workforce Management je rovněž již k dispozici. Přináší např. tyto novinky:
• Problémy spojené s komplexním plánováním – Řešení IFS Mobile Workforce Management (MWFM) podporuje stále složitější úlohy plánování, včetně projektů, které začínají a končí na různých lokalitách.
• Vylepšená podpora pro dispečery – Dynamické plánování lze rozdělit na jednotlivé fáze a provádět v různých režimech, od jednoduché vizualizace plánu přes ruční alokaci zdrojů, poloautomatické plánování a plně dynamickou automatizaci.
• Podpora mapových zdrojů/aplikací – Rozšířena byla podpora pro mapy např. o platformy OpenStreetMaps™, Esri ArcGIS™ a Microsoft Bing®, nové funkce jsou k dispozici pro vizualizaci cest mobilních zaměstnanců.
• Plánování založené na cílech – Řešení IFS MWFM umožňuje manažerům nastavovat cíle podnikání a klíčové ukazatele výkonnosti (KPI), které automaticky přizpůsobí fungování aplikace pro plánování. Jednoduchý řídicí panel nepřetržitě monitoruje skutečnou výkonnost ve srovnání s obchodními cíli (např. zaručená úroveň služeb SLA, stav projektu z hlediska jeho dokončení v % apod.).
• Pokročilé plánování zdrojů – Řešení IFS MWFM nyní podporuje požadavky typické pro speciální prostředí/obory podnikání, jako jsou lodě, vrtné ropné plošiny a složitá technická zařízení. Tato podpora zahrnuje např. plánování pracovního času, zohlednění know-how jednotlivých zaměstnanců/skupin a speciální pravidla platná v konkrétních provozech.

Součástí sady IFS Aplikace 9 je i nová verze řešení IFS Service Management. K novinkám patří:
• Vylepšená uživatelská zkušenost (UX) – Vizualizace a přehlednější grafická reprezentace dat jsou vestavěny do dalších funkcí včetně analýz. Přesné informace o uskutečněném telefonním hovoru lze nyní získat s nutností minimálního ručního zadávání dat. Organizace tak mohou mít rychle k dispozici informace o tom, zda se zákazníkův problém podařilo vyřešit k jeho spokojenosti.
• Vzdálené řízení skladů – Nové funkce umožňují efektivnější řízení zásob a logistiky, podporuje se automatické přidělování z interních a externích zdrojů i automatická alokace zdrojů na základě speciálních potřeb/objednávek.
• Dynamické plánování – Řešení IFS Service Management podporuje úlohy se zajištěním úrovně služeb (SLA) o více parametrech (multi-dimensional), přiřazení zdrojů na základě oblasti i místa, preference zdrojů, informace o jejich využívání i sledování jednotlivých osob.
• Mobilita – Komplexní řešení umožňuje řídit i provádět úkoly v terénu, a to bez ohledu na to, zda je k dispozici síťová konektivita. Mobilní aplikace obsahuje chytré formuláře, inteligentní workflow i robustní zabezpečení, což pro zákazníky znamená rychlou návratnost vložených investic.

Podrobnější informace o sadě IFS Enterprise Service Management a její přínosy pro zákazníky v sektoru služeb najdete na: www.ifsworld.com/cz/solutions/enterprise-service-management/

Exit mobile version