IGNUM se vnitřně reorganizuje

Společnost IGNUM dnes oznamuje, že s platností od 22. února 2013 se její infrastruktura rozděluje do dvou divizí, zaměřených na komodizované a individualizované služby. Reorganizace firemní infrastruktury je vzhledem k trvalému růstu společnosti a rozšiřování portfolia služeb logickým krokem a součástí nové dlouhodobé rozvojové strategie společnosti. Nová organizační struktura rovněž pomůže společnosti IGNUM dále naplňovat dlouhodobý závazek, kterým je plnění role hostera s nejlepší osobně poskytovanou technickou podporou.
Hlavním přínosem rozdělení na individualizovanou a komodizovanou divizi je delegování zodpovědnosti a činností na jednotlivé složky tak, aby mohla společnost IGNUM pružněji reagovat na potřeby zákazníků a rychleji vyvíjet nové produkty. Nová administrační struktura také zefektivňuje správu jednotlivých serverů a rozšiřuje počet administrátorů. Zákazníci budou moci profitovat ze zvýšené nabídky poskytovaných služeb, které během letošního roku rozšíří stávající nabídku služeb v několika fázích, a přehlednější struktury služeb.

Nejlepší osobně poskytovaná technická podpora

U obou divizí bude nadále kladen důraz na individuální přístup ke klientům a plný servis zákaznické podpory. Pro zákazníky obou divizí je připravena nepřetržitá osobně poskytovaná zákaznická podpora, která je mezi hostery na českém trhu naprostou špičkou.
Tým zákaznické podpory tvoří tým odborníků a nově i knowledge leaderů s hlubokými odbornými znalostmi problematiky portfolia služeb společnosti IGNUM i jejích partnerských řešení. Nepřetržitá podpora na telefonu, díky které má každý uživatel možnost využít rady nebo asistence 24 hodin denně a 7 dní v týdnu, je na zelené lince poskytována všem zákazníkům zcela zdarma.

Více specializovaných služeb

Divize komodizovaných služeb bude spravovat celé portfolio současných webhostingových služeb, domén a SSL certifikátů. Její součástí je rovněž oddělení technické podpory a projektového řízení.
Divize individualizovaných služeb zaštítí služby a servis v oblasti IaaS (Infrastructure as a Service), jako je serverhosting, clusterové/cloudové systémy nebo poskytování konektivity.
Obě divize v letošním roce plánují rozsáhlé investice do nových technologií, aby pokryly dlouhodobý růst zákaznické základny, dokázaly lépe uspokojit požadavky nejnáročnějších zákazníků i aplikací, a poskytly flexibilní, maximálně výkonné prostředí pro provoz nových plánovaných služeb.

„Plánováním nové strategie organizace pro příštích pět let jsme strávili posledního půl roku. Součástí tvorby strategie byl i rozsáhlý průzkum mezi našimi zákazníky, který nám potvrdil, že zákazníci preferují IGNUM právě pro jeho špičkovou technickou podporu,“ řekl Miroslav Jura, výkonný ředitel společnosti IGNUM. „Rozdělením společnosti na divize věnující se samostatně komodizovaným a individualizovaným službám dosáhneme dalšího výrazného zlepšení. Pro každou divizi nabízíme na jedné straně ještě početnější tým technické podpory, doplněný nyní o důkladně vyškolené knowledge leadery, na straně druhé má pak každý zákazník serverhostingu telefonní číslo přímo na svého administrátora.“

Exit mobile version