Společnost Iomega, světová špička v ochraně dat, dnes oznámila změny v servisních plánech* pro svá síťová úložná zařízení Iomega StorCenter. K dispozici jsou nyní dva nové servisní plány: Desktop Enhanced (pro zařízení StorCenter px2-300d, px4300d a px6-300d) a Rackmount Extended (pro modely px4-300r, px12-400r a px12-450r).
Tyto servisní plány společnosti Iomega zahrnují standardní služby jako neomezená telefonická technická podpora (pondělí–pátek v průběhu běžné pracovní doby, mimo pracovní dobu pouze v angličtině), výměna vadných součástí přímo u zákazníka během následujícího pracovního dne (pouze plán Desktop Enhanced), dodání reklamovaných součástí (RMA), prioritní podpora, webová podpora prostřednictvím aktuální znalostní báze a bezplatných aktualizací softwaru, automatizovaná upozornění podpory, online sledování případů, záruční lhůta 3–5 let (v závislosti na servisním plánu) a součásti SKU.
Služba |
Extended |
Enhanced |
Neomezená telefonická |
Nepřetržitá (mimo |
Nepřetržitá (mimo |
Výměna vadných |
Není součástí |
Následující |
Sada strategických |
Možnost zakoupení pro rackové modely |
Možnost zakoupení pro rackové modely |
Dodání |
Advanced Exchange |
Expedited Advanced Exchange |
Priorita podpory |
Prioritní |
Prioritní |
Webová podpora |
ü |
ü |
Automatizovaná |
ü |
ü |
Online sledování |
ü |
ü |
Záruční lhůta |
5 let |
3 roky nebo 5 let |
Servisní plány zaručují trvalou dostupnost a provozuschopnost síťových úložných zařízení Iomega StorCenter. Cílem servisní podpory společnosti Iomega je chránit zákaznické investice do síťových úložných technologií prostřednictvím rychlých, konzistentních a spolehlivých technických řešení. Cena nově oznámených servisních plánů se pohybuje od 219 EUR po 589 EUR za plán Desktop Enhanced a od 489 EUR po 699 EUR za plán Rackmount Extended (poznámka: jedná se o doporučené koncové ceny).
Některé servisní plány či jejich typy nemusejí být k dispozici ve všech zemích či městech. Dostupnost ve vaší oblasti můžete ověřit na webu www.iomega.com/serviceplans. Poznámka: Servisní plán je třeba zakoupit v průběhu prvních 12 měsíců od zakoupení produktu. Registraci servisního plánu je třeba provést do 21 dnů od jeho zakoupení.