Iomega oznámila změny v servisních plánech pro NAS systémy StorCenter

Společnost Iomega, světová špička v ochraně dat, dnes oznámila změny v servisních plánech* pro svá síťová úložná zařízení Iomega StorCenter. K dispozici jsou nyní dva nové servisní plány: Desktop Enhanced (pro zařízení StorCenter px2-300d, px4­300d a px6-300d) a Rackmount Extended (pro modely px4-300r, px12-400r a px12-450r).
Tyto servisní plány společnosti Iomega zahrnují standardní služby jako neomezená telefonická technická podpora (pondělí–pátek v průběhu běžné pracovní doby, mimo pracovní dobu pouze v angličtině), výměna vadných součástí přímo u zákazníka během následujícího pracovního dne (pouze plán Desktop Enhanced), dodání reklamovaných součástí (RMA), prioritní podpora, webová podpora prostřednictvím aktuální znalostní báze a bezplatných aktualizací softwaru, automatizovaná upozornění podpory, online sledování případů, záruční lhůta 3–5 let (v závislosti na servisním plánu) a součásti SKU.

Služba

Extended

Enhanced

Neomezená telefonická
technická podpora

Nepřetržitá (mimo
pracovní dobu v angličtině)

Nepřetržitá (mimo
pracovní dobu v angličtině)

Výměna vadných
součástí přímo
u zákazníka

Není součástí

Následující
pracovní den

Sada strategických
součástí

Možnost zakoupení

pro rackové modely

Možnost zakoupení

pro rackové modely

Dodání
reklamovaných součástí (RMA)

Advanced Exchange

Expedited Advanced Exchange

Priorita podpory

Prioritní

Prioritní

Webová podpora
prostřednictvím aktuální
znalostní báze a aktualizací softwaru

ü

ü

Automatizovaná
upozornění podpory

ü

ü

Online sledování
případů

ü

ü

Záruční lhůta

5 let

3 roky nebo 5 let

Servisní plány zaručují trvalou dostupnost a provozuschopnost síťových úložných zařízení Iomega StorCenter. Cílem servisní podpory společnosti Iomega je chránit zákaznické investice do síťových úložných technologií prostřednictvím rychlých, konzistentních a spolehlivých technických řešení. Cena nově oznámených servisních plánů se pohybuje od 219 EUR po 589 EUR za plán Desktop Enhanced a od 489 EUR po 699 EUR za plán Rackmount Extended (poznámka: jedná se o doporučené koncové ceny).

Některé servisní plány či jejich typy nemusejí být k dispozici ve všech zemích či městech. Dostupnost ve vaší oblasti můžete ověřit na webu www.iomega.com/serviceplans. Poznámka: Servisní plán je třeba zakoupit v průběhu prvních 12 měsíců od zakoupení produktu. Registraci servisního plánu je třeba provést do 21 dnů od jeho zakoupení.

Exit mobile version