IT řešení od společnosti T-Systems pomáhá zjednodušit procesy firmy Liebherr

Firma Liebherr, jeden z vedoucích výrobců stavebních strojů, spouští nový online-portál pro svou divizi zemní práce a divizi pozemního stavitelství. Díky novému profesionálnímu IT řešení od společnosti T-Systems firma Liebherr zjednodušuje a standardizuje proces uplatnění záručních nároků a realizaci preventivních technických opatření pro bagry, buldozery, kolesové nakladače, důlní vozy a jeřáby. Rychlejší a cílený servis je rozhodujícím faktorem pro zákazníky a obchodníky, protože těžké stavební stroje často nelze v krátké době přemístit z míst použití v dolech a na staveništích. Jakmile je potřebná oprava, stojí stroj nečinně a je neproduktivní.

Prostřednictvím celosvětové platformy zjistí firma Liebherr přesná data strojů, zaeviduje a zpracuje žádosti zákazníků a vyúčtuje je automaticky se servisními partnery. Navíc je možno zaevidované případy oprav, které vyplývají ze záruky, analyticky vyhodnotit, což umožní zpětnou vazbu a vyvození závěrů, které se týkají technických a opakovaných závad. Vícejazyčná platforma je k dispozici celosvětově a online, používá ji více než 60 servisních partnerů. V kompletním provedení bude platforma k dispozici více než 90 servisním partnerům. Napojení dalších zemí se uskuteční v dalším projektovém kroku.

„Pro naše partnery toto řešení představuje v první řadě velkou pomoc a ulehčení: Evidence a realizace případů uplatnění záručních nároků s pomocí online-portálu je intuitivní, transparentní, a proto logicky sledovatelná“, uvádí Peter Schachinger, IT manažer firmy Liebherr v Bischofshofenu. „Ještě důležitější je ovšem efekt pro zákazníky a distribuční partnery firmy Liebherr, kterými jsou podniky dobývající suroviny a stavební podniky. Jejich efektivita roste, neboť díky novému procesu se zkracuje doba vyřizování záručních i pozáručních oprav. Tento nástroj rovněž zajistí důslednou realizaci zlepšování produktů, což má pozitivní vliv na dostupnost stavebních strojů a tím na předmět podnikání našich zákazníků.“

„Tento projekt umožnil našemu zákazníkovi, firmě Liebherr, aby případy záručních oprav a požadavků byly převedeny a evidovány v rámci jedné služby. Máme opravdu radost ze zákazníků, kteří jsou připraveni inovovat, a proto jsme hrdí, že jsme tuto platformu on-line portálu, ukazující cestu do budoucnosti, pro firmu Liebherr zavedli“, říká Georg Obermeier, generální ředitel společnosti T-Systems v Rakousku.

Moderní ICT řešení pro stavební a průmyslové firmy poskytuje společnost T-Systems i v České republice. Příkladem může být outsourcing provozu IS SAP pro společnost SKANSKA.

Exit mobile version