JANUS spouští portál technické podpory

Společnost JANUS spol. s r.o., distributor značek KYOCERA a MyQ oznamuje, že v rámci zvyšování standardu kvality technické podpory spustila nový zákaznický portál pro evidenci všech příchozích požadavků s možností sledování stavu jejich řešení.
Portál umožní zákazníkům komunikovat se specialistou pro danou oblast, zadávat servisní tikety (požadavky) a sledovat jejich stav v průběhu řešení. Zároveň umožní prohledávat databázi znalostí nebo sledovat důležité novinky vztahující se k zákaznické podpoře prostřednictvím RSS kanálu. Nadále zůstávají v platnosti všechny další dosud dostupné formy komunikace prostřednictvím e-mailu nebo telefonu.

„Vytvořením jednotné platformy pro zasílání servisních požadavků, technických dotazů a další uživatelskou podporu produktů Kyocera a MyQ vycházíme vstříc svým zákazníkům při efektivním řešení jejich požadavků. Dostupnost portálu je 7 dní v týdnu, 24 hodin denně a zákazníci tak mohou vyhledat řešení nebo zasílat své požadavky kdykoli to budou potřebovat“, říká Petr Vogeltanz, vedoucí servisního oddělení JANUS.

Portál technické podpory naleznete na adrese podpora.janus.cz, nebo v sekciPodpora na stránkách www.kyocera.cz.

Exit mobile version