„Kde leží zlato v sociálních sítích“ květnovým tématem letošního ročníku La Degustation Online

Seriál diskusních konferencí „La Degustation Online“, který již druhým rokem pořádá Asociace dodavatelů internetových řešení Asociace.BIZ, pokračuje večerem věnovaným tentokrát využití sociálních sítí pro B2B i B2C aktivity.
Konference zodpoví otázky týkající se významu a účelu sociálních sítí a především zda a jakým způsobem mohou být využívané pro podnikání a komerční aktivity. Lze díky působení na sítích jako Facebook, Twitter či Google+ získat nové zákazníky a nové objednávky? Představují sociální sítě dosud nedoceněný a dostatečně neprozkoumaný zdroj příjmů? Nebo mají přeci jen pravdu ti, kteří o sociálních sítích hovoří jako o „žroutech času“?

Na tyto a další otázky odpoví zkušení profesionálové v krátkých přednáškách i následné panelové diskusi. V rámci programu se představí Marie Grafová, specialistka na strategie pro sociální sítě společnosti SiteOne, Jakub Mach – šéf projektu ZoomSphere.com a Milan Janecký, který vede pražskou pobočku KBM Group. V panelové diskusi se k nim dále připojí i Filip Gregor ze SocialBakers a Martin Petrášek z eMerite.

Tato v pořadí již třetí konference v letošním roce spojená s ochutnávkou vícechodového degustačního menu se uskuteční ve středu 22. 5. od 18:00 a zájemci se mohou registrovat na stránkách www.ladegustationonline.cz.

Exit mobile version