80 % e-mailových uživatelů přistupuje ke své elektronické poště prioritně ze svého chytrého telefonu.
Společnost GFI Software, dodavatel řešení pro bezpečnost podnikových sítí, uvedla, že nejnovější verze řešení Kerio Connect posiluje BYOD funkčnosti – v reakci na rostoucí počet uživatelů, kteří přistupují k poštovnímu serveru z mobilních zařízení. Podle nejnovějších údajů až 8 z 10 uživatelů elektronické pošty přistupuje ke svému e-mailovému účtu prioritně ze svého chytrého telefonu, aby nemuseli otevírat aplikaci na svém desktopu.
Kerio Connect v aktuální verzi 9.2.7. vylepšuje klientskou část aplikace prostřednictvím implementace podpory Exchange Active Sync verze 16, jež přináší dvě nové funkce pro uživatele, kteří přistupují k poštovnímu serveru Kerio Connect. Pokud má uživatel rozepsaný koncept e-mailu v příslušném adresáři poštovního klienta Microsoft Outlook nebo Kerio Connect Client, má k nim nyní přístup a může je synchronizovat s adresářem ve svém mobilním zařízení. Takže např. dokáže e-mail rozepsaný na PC dokončit a odeslat ze svého mobilu a zároveň synchronizovat s desktopovým klientem.
Další novou funkcí Kerio Connect je lepší manipulace s přílohami kalendářů v mobilních zařízeních. Uživatel nyní může otevřít pozvánku i ve svém chytrém telefonu a stejným způsobem i přílohy ve formě Word dokumentu či fotografií, aniž by musel čekat, až se dostane ke svému desktopu.
Kerio Connect si v současné verzi zachovává všechny své původní přednosti, zejména pak:
Integrované robustní zabezpečení
Nástroje pro spolupráci včetně instant messagingu
Instalace na jakýkoliv hardware a operační systém
Bezkonkurenční poměr cena/výkon v porovnání s tradičními řešeními typu Exchange, který je ještě výhodnější v případě zakoupení v rámci licenčního modelu GFI Unlimited
„Kerio Connect má v České republice a na Slovensku širokou základnu zákazníků a představuje pro nás jeden z klíčových produktů,“ řekl Zdeněk Bínek zodpovědný za prodej řešení GFI Software v ČR a na Slovensku. „Je důležité, že můžeme našim uživatelům i partnerům představit další vylepšení, jež společně s tradiční širokou funkčností, uživatelskou přívětivostí a nízkými náklady na pořízení a správu pomohou ještě lépe splnit aktuální požadavky malých a středně velkých podniků a organizací.“