Michal Holba novým Alliance & Marketing Managerem ve společnosti SAS

Společnost SAS, která je celosvětovým předním dodavatelem řešení
a služeb Business Analytics, přijala od října do managementu Michala Holbu na pozici Alliance & Marketing Manager.
Michal Holba přichází do marketingového týmu SASu s více než desetiletými zkušenostmi v oblasti B2B marketingu a prodeje
v oblasti Telco a ICT. Řadu let působil na různých manažerských pozicích ve společnosti Telefonica O2, naposledy jako marketingový ředitel pro firemní zákazníky a státní správu. Své profesní zkušenosti uplatnil také ve své nedávné konzultační činnosti.

„Michal Holba je silným týmovým hráčem, který má schopnost měnit cíle v realitu,“ uvedl Jan Medřický, generální ředitel SAS Institute ČR.

Michal Holba se ve společnosti SAS zaměří na řízení marketingového týmu s cílem posílit pozici společnosti SAS jako lídra v klíčových oblastech Customer Intelligence, Fraud & Risk Management a Big Data. Jeho druhým úkolem v roli aliančního manažera bude vybudování nové sítě partnerů, se kterými se společně zaměří na získání potenciálních zákazníků z různých oblastí, například státní správy nebo utilit.

„Díky našim unikátním řešením mohou zákazníci SASu dělat rychlá a přesná business rozhodnutí, zatímco jejich konkurenti stále svá data analyzují a čekají na výstupy. Láká mě být součástí týmu, který tyto jedinečné znalosti a sofistikované technologie přináší na český trh,“ říká nový Alliance & Marketing Manager společnosti SAS Michal Holba.

Michal Holba je absolventem VŠE v Praze a Master of Project Management na University of Washington. Hovoří plynně anglicky a ve volném čase se rád věnuje rodině a sportu.

Exit mobile version